بیش از ۳۳۷ هزار پیام اصفهانی‌ها در مرکز ۱۳۷ شهرداری ثبت شد
بیش از ۳۳۷ هزار پیام اصفهانی‌ها در مرکز ۱۳۷ شهرداری ثبت شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ۳۳۷ هزار و ۲۸۶ پیام شهروندان را در سامانه ۱۳۷ ثبت کردند، اظهار کرد: از ابتدای آذر تا پایان هفته سوم این ماه، ۲۵ هزار و ۷۱۶ پیام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ۳۳۷ هزار و ۲۸۶ پیام شهروندان را در سامانه ۱۳۷ ثبت کردند، اظهار کرد: از ابتدای آذر تا پایان هفته سوم این ماه، ۲۵ هزار و ۷۱۶ پیام در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری به ثبت رسیده است.

وی افزود: بر اساس این آمار، به‌طور متوسط شهروندان روزانه ۱۳۰۰ تا ۱۸۰۰ تماس بسته به شرایط روز، با ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته کارشناسان این مرکز پاسخگوی بیش از ۹ هزار تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بوده‌اند که در مقایسه با هفته گذشته آمار کاهش قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: هفته گذشته ۵۵۹۳ پیام درخواست اجرایی شهروندان ثبت شده و ۳۴۱۵ پیام راهنمایی و مشاوره بوده است.

قاسمی تصریح کرد: هفته گذشته در خصوص نظافت معابر منطقه ۱۰ شهرداری با توجه به برگ‌ریزان پاییزی با ثبت ۱۸۶ پیام شاهد افزایش تماس شهروندان بودیم که بیشترین تماس‌ها از سوی شهروندان محلات شیخ طوسی، پروین و ملاصدرا بوده است.

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق بلوار فرزانگان به‌ویژه در محدوده باغ فدک با وجود اینکه از سال گذشته روکش آسفالت انجام شد، دریچه‌های فاضلاب از سطح خیابان بالاتر آمده است که موجب آسیب‌دیدگی خودروها و تصادفات احتمالی می‌شود، گفت: این موضوع مورد گلایه برخی شهروندان در تماس با ۱۳۷ بوده است که امیدواریم شرکت آب و فاضلاب استان رسیدگی لازم را در اسرع وقت انجام دهد.