تخصیص اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای تجهیز مدارس منطقه ۵
تخصیص اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای تجهیز مدارس منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در اولین نشست صمیمی شهردار منطقه ۵ با شهرداران منتخب مدارس این منطقه، روح الله حدادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵، شهرداران نواحی، نماینده اداره کل آموزش شهروندی، مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۵ و ۲۰ شهردار منتخب مدارس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در اولین نشست صمیمی شهردار منطقه ۵ با شهرداران منتخب مدارس این منطقه، روح الله حدادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵، شهرداران نواحی، نماینده اداره کل آموزش شهروندی، مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۵ و ۲۰ شهردار منتخب مدارس منطقه حضور داشتند.

در این نشست منتخبین مدارس ضمن معرفی خود، مشکلات موجود در مدارس از قبیل آسفالت، تجهیزات ورزشی، مخازن زباله و تفکیک زباله از مبدا، تعمیر و رنگ آمیزی نیمکت ها و دیوار مدارس، عدم زیرساختها و امکانات لازم برای کارهای عملی هنرستان ها، نقص سیستم گرمایش و سرمایش مدارس، خط کشی داخل مدرسه و … را مطرح کرده و خواستار مشارکت شهرداری برای حل آنها شدند.

شهرداران منتخب در این نشست تاکید کردند بهتر است جلسات ماهانه بین شهرداری و مدارس برگزار شود تا مشکلات موجود سریعتر مرتفع شود.

در ادامه این جلسه محمد باقر فرهند مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ضمن معرفی دومین دوره طرح من شهردارم، افزایش مشارکت پذیری دانش‌آموزان و شهرداران منتخب برای معرفی پروژه ها و شرکت در این طرح را خواستار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و منتخبان مدارس، دغدغه این قشر از جامعه برای اداره شهر را ستودنی توصیف کرد و افزود: در منطقه ۵ حدود ۲۵۰ مدرسه داریم که امسال حدود ۴۶ مدرسه را با توجه به بودجه پیش بینی شده آسفالت کردیم و به مرور مابقی مدارس نیز بازدید مجدد و آسفالت می شود.

شریفی در ادامه به دانش آموزان قول داد رنگ برای زیباسازی نیز به مدارس داده شود و تصریح کرد: شهرداران منتخب از کلینیک گل وگیاه منطقه نیازهای گل آرایی مدارس خود را برای افزایش شادابی و نشاط تامین کنند.

شریفی در پایان گفت: امسال ۴ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس در نظرگرفته شده که بر اساس اولویت، با نظر آموزش و پرورش هزینه می شود و خرید لوازم و ست ورزشی برای مدارس را نیز پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/