بیش از ۳۲ هزار نفرساعت آموزش موضوعات ترافیکی به شهروندان در سال ۱۴۰۲
بیش از ۳۲ هزار نفرساعت آموزش موضوعات ترافیکی به شهروندان در سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه، تکیه بر محور آموزش و فرهنگ‌سازی، یکی از اقدامات اصلی برای به سامان کردن معضلات ترافیکی دانست و افزود: از آنجایی‌که میزان تأثیر و آموزش‌پذیری افراد در سنین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه، تکیه بر محور آموزش و فرهنگ‌سازی، یکی از اقدامات اصلی برای به سامان کردن معضلات ترافیکی دانست و افزود: از آنجایی‌که میزان تأثیر و آموزش‌پذیری افراد در سنین کودکی و نوجوانی یا به عبارتی در دوران مدرسه بیشتر از هر زمان دیگری است، بخشی از این آموزش ها  ویژه این رده سنی در مدارس و مهد کودک ها تا نسلی آشنا با فرهنگ ترافیک  تربیت شوند.

به گفته وی، بخش دیگری از این آموزش ها در سرای محلات و مراکز فرهنگی انجام شد و تعدادی دوره آموزشی نیز ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی برگزار شد.  

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ اظهار داشت: حدود ۴۰ رویداد در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با توسعه حمل و نقل پاک نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو آموز واره در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: بیش از ۶ هزار و ۲۹۱ اثر با موضوعات مرتبط با حمل و نقل ترافیک توسط سرای محلات جمع آوری و جوایزی به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام/