اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت
اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی شهردار کرج ظهر امروز به همراه مدیران سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور با مدیران شرکت ایران‌خودرو دیزل دیدار و گفت و گو کرد. شهردار کرج در حاشیه این جلسه با اشاره به ضرورتِ نگهداری از محیط زیست، اظهار داشت: از اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی شهردار کرج ظهر امروز به همراه مدیران سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور با مدیران شرکت ایران‌خودرو دیزل دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار کرج در حاشیه این جلسه با اشاره به ضرورتِ نگهداری از محیط زیست، اظهار داشت: از اقدامات مهمی که می‌تواند به حفظ محیط زیست در کلانشهرها کمک کند بهره بردن از سوخت‌های پاک است.  

وی بیان کرد: ظهر امروز جلسه بسیار خوبی با مدیران شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومیِ کلانشهر کرج با استفاده از سوخت‌ پاک برگزار شد که امیدوار به نتایج خوب هستیم.  

شهردار کرج گفت: مدیریت مصرف سوخت از دیگر موضوعاتی است که مجموعه شهرداری کرج را بر آن داشت به سمتِ توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از سوخت‌های پاک، گام بردارد.  

وی با اشاره به اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از اتوبوس‌های برقی محور نشست امروز بود، اضافه کرد: تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی به چرخه خدمت رسانی افزوده خواهد شد و در واقع می‌توان گفت که اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت.

کیانی خاطرنشان کرد: انسان‌محور کردن شهرها با ایجاد پیاده‌راه‌ها و توسعه مسیرهای دوچرخه در کنار استفاده از سوخت‌ پاک می‌تواند ضمن بالا بردن ضریب سلامتی شهروندان به حفظِ محیط زیست هم کمک کند.  

وی یادآور شد: همه در مقابل محیط زیست و حفظ این میراث طبیعی و گران‌بها مسئول هستیم و باید برای آن تلاش کنیم.

ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج برقی می‌شود

ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج برقی می‌شود

ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج برقی می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲