به‌زراعی فضای سبز میادین میوه تره‌بار منطقه ۱۵
به‌زراعی فضای سبز میادین میوه تره‌بار منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در خصوص بهسازی بازارهای میادین میوه و تره بار این منطقه گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، هرس و به زراعی فضای سبز میادین میوه و تره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در خصوص بهسازی بازارهای میادین میوه و تره بار این منطقه گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، هرس و به زراعی فضای سبز میادین میوه و تره بار بعثت، مبعث، کیانشهر شمالی، مشیریه، مسعودیه و خاورشهر به مساحت ۲۷۹۰ متر مربع انجام شده است. همچنین ۴ اصله نهال نیز در این میادین کاشته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: با هدف تسهیل در عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان تراش آسفالت میدان میادین میوه و تره‌بار بعثت به متراژ ۱۴۷۳۲ مترمربع، روکش آسفالت میادین میوه و تره بار انارگل به متراژ ۸۰ متر مربع و لکه گیری آسفالت میادین میوه و تره‌بارهای بعثت و خاوران به متراژ ۱۹۳۵ متر مربع انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: ۵ مخزن زباله در میادین میوه و تره‌بارهای خاوران و مبعث تعمیر شده است ضمن اینکه کندوکوب فضای سبز میادین میوه و تره بار مبعث نیز به طول ۵۰ متر مربع انجام شده است. 

به گفته وی؛ اصلاح و خط کشی پارکینگ میادین میوه و تره بار مشیریه و افسریه نیز به طول ۴۰۰ متر مربع اجرایی شده است.

انتهای پیام/