عملیات اجرایی احداث مجتمع بزرگ نان تبریز شروع شد
عملیات اجرایی احداث مجتمع بزرگ نان تبریز شروع شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با همکاری شهرداری منطقه ۵، در راستای رفع نیاز شهروندان تبریز در نظر دارد در راستای کمک به رفع نیاز شهروندان و دسترسی آسان همه مردم، مجتمع بزرگ چند منظوره نان را در شهرک مرزداران احداث و راه اندازی کند. به گزارش شهریار، این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با همکاری شهرداری منطقه ۵، در راستای رفع نیاز شهروندان تبریز در نظر دارد در راستای کمک به رفع نیاز شهروندان و دسترسی آسان همه مردم، مجتمع بزرگ چند منظوره نان را در شهرک مرزداران احداث و راه اندازی کند.

به گزارش شهریار، این مجموعه در زمینی به متراژ ۶۰۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث و ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ هزار قرص انواع نان را خواهد داشت.

در جریان شروع عملیات اجرایی این مجتمع برخی از شهروندان منطقه نسبت به جانمایی پروژه انتقاداتی داشته اند که در در دستور کار بررسی این سازمان و شهرداری منطقه ۵ تبریز قرار گرفته است. علیرغم این اقدام متاسفانه تعداد معدودی از شهروندان ضمن تهدیدات غیرقانونی، مانع ادامه عملیات اجرایی آن شدند که در جریان این موضوع موجب برخورد لفظی یکی از عوامل اجرایی شده است.

لذا این سازمان ضمن عدم تایید و تاکید بر برخورد با افراد خاطی، از شهروندان تقاضا دارد درخواستها، نظرات و انتقادهای خود را از طریق مجاری رسمی و اداری پیگیری کنند.