خط‌کشی محوری ۱۸۷ کیلومتر از معابر منطقه ۲۲ در سه ماه اخیر
 خط‌کشی محوری ۱۸۷ کیلومتر از معابر منطقه ۲۲ در سه ماه اخیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: خط کشی محوری معابر محلی و بزرگراهی منطقه به همت همت معاونت حمل و نقل و ترافیک و در بازه زمانی سه ماهه در معابری که خطوط محوری از بین رفته و هچنین معابری که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: خط کشی محوری معابر محلی و بزرگراهی منطقه به همت همت معاونت حمل و نقل و ترافیک و در بازه زمانی سه ماهه در معابری که خطوط محوری از بین رفته و هچنین معابری که به تازگی مورد عملیات آسفالت‌ ریزی قرار گرفته به اجرا درآمده است.

معاون ترافیک منطقه ۲۲ افزود : این عملیات با هدف تردد ایمن وسایل نقلیه در معابر محلی از سوی اکیپ اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک در هنگام شب به دلیل کاهش تردد از معابر به اجرا در آمده است.

ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک منطقه نیز از اجرای عملیات خط کشی محوری و رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده با هدف بهبود و انضباط ترافیکی در معابر و همچنین ایمن‎سازی عبور و مرور در این ناحیه خبر داد. در این راستا این ناحیه اقدام به رنگ آمیزی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده و سرعتگاه به متراژ بیش از ۱۸۰۰ متر مربع در خیابان ۱۸ متری یاس نموده است .

وی اظهار کرد: ‌در طرح خط کشی محوری و رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده، اصلاح هندسی و اصلاح نوشتار با هدف ساماندهی شبکه معابر و فرهنگ سازی و جلب توجه شهروندان به خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی، کاهش سوانح رانندگی و ارتقا ایمنی شهروندان ادامه خواهد داشت و معاونت زیربنایی و ترافیک ناحیه، معابر پر تردد را با علائم ترافیکی پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/