بهترین آثار کارگاه نقاشی شاهدان شیدایی در سطح ملی به نمایش درمی‌آیند
بهترین آثار کارگاه نقاشی شاهدان شیدایی در سطح ملی به نمایش درمی‌آیند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مسئول تجسمی بنیاد روایت فتح از نمایش برترین‌های کارگاه نقاشی رسم شاهدان شیدایی که در آستانه کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی برپا شده در سطح ملی خبر داد. به گزارش شهریار، محمد حبیبی با بیان اینکه آذربایجان شرقی سیزدهمین استان کشور است که در آن کارگاه نقاشی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مسئول تجسمی بنیاد روایت فتح از نمایش برترین‌های کارگاه نقاشی رسم شاهدان شیدایی که در آستانه کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی برپا شده در سطح ملی خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد حبیبی با بیان اینکه آذربایجان شرقی سیزدهمین استان کشور است که در آن کارگاه نقاشی برگزار می شود، اظهار کرد: این کارگاه با هماهنگی های قبلی با مسئولان استانی و همراهی شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در موضوع شهدای شهر برگزار شده است.

او ادامه داد: در این کارگاه هنرمندان استانی باید اثر خود را با موضوع تعیین شده نقاشی کنند و در پایان بهترین آثار تمام استان های کشور در قالب نمایشگاه ملی در تهران برپا خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه کارگاه نقاشی در قالب برنامه ملی «روایت یاران» است، اظهار کرد: برگزاری این کارگاه نقاشی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبیین است.

او حضور جوانان را مهم ترین بخش کارگاه نقاشی دانست و افزود: ما در هر استان از شش تا هشت هنرمند استانی برای شرکت در کارگاه نقاشی دعوت می کنیم  و حضور جوانان در این کارگاه یکی از اهداف اصلی ما است.

کارگاه نقاشی «رسم شاهدان شیدایی» همزمان با برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان با حضور نقاشان برجسته ملی و استان در روایت تصویر مقاومت و حماسه شهدای آذربایجان از پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا اذان مغرب و عشا در صحن مسجد تاریخی کبود تبریز به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه یک تبریز، شورای اسلامی شهر تبریز، بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن هنر های تجسمی برگزار می شود.