سازمان میادین تبریز به شبکه توزیع اقلام اساسی دولت پیوست
سازمان میادین تبریز به شبکه توزیع اقلام اساسی دولت پیوست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از پیوستن این سازمان به شبکه توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازار دولت خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی کیانی با اشاره به اینکه توزیع اقلام اساسی با هدف تنظیم بازار و اطمینان از اصالت محصول در طول سال و به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از پیوستن این سازمان به شبکه توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازار دولت خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی کیانی با اشاره به اینکه توزیع اقلام اساسی با هدف تنظیم بازار و اطمینان از اصالت محصول در طول سال و به نسبت نیاز بازار انجام میگیرد، گفت: توزیع اقلام ضروری در این شبکه با قیمت مصوب دولتی و با استفاده از سیستم یکپارچه پخش در بازارچه ها و مراکز عرضه تحت نظارت سازمان انجام خواهد گرفت.
این طرح در فاز اول در سه بازارچه در حال فعالیت شروع شده و به مرور تا پایان سال آتی به ۲۰ مرکز توزیع ثابت و ۱۰ مرکز سیار توسعه خواهد یافت.
وی افزود: در آستانه سال جدید و همچنین ماه مبارک رمضان جشنواره «پیشواز دو بهار» با برپایی ۱۰ نمایشگاه و ۱۰ ایستگاه فروش اقلام ضروری خانوار در سطح شهر با نظارت و مدیریت این سازمان و پشتیبانی ستاد تنظیم بازار استان و سازمان جهاد کشاورزی و در راستای تنظیم بازار و دسترسی عادلانه و آسان شهروندان در تمامی مناطق کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.