پاکسازی و نظافت نواحی ۴گانه منطقه ۱۳
پاکسازی و نظافت نواحی ۴گانه منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه طرح های نگهداشت شهر را زمینه ساز استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهری و به تبع آن ساماندهی شهر و جلب حداکثری رضایتمندی شهروندان دانست و افزود:همزمان با آخرین پنجشنبه دی ماه، طرح نگهداشت شهر با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه طرح های نگهداشت شهر را زمینه ساز استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهری و به تبع آن ساماندهی شهر و جلب حداکثری رضایتمندی شهروندان دانست و افزود:همزمان با آخرین پنجشنبه دی ماه، طرح نگهداشت شهر با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهرداران نواحی و رییس اداره خدمات شهری در خیابان کلینی ناحیه۱، خیابان پیروزی ناحیه۲، خیابان سیمتری نیروی هوایی ناحیه۳، شهرک نیروی هوایی ناحیه۴ اجرایی شد.

به گفته وی در این طرح که با فعالیت ۱۰۹ کارگر خدمات شهری انجام شد، ضمن رفت و روب پیاده روها و حاشیه معابر، خاک و نخاله ها و ضایعات مسیر ها نیز جمع آوری شد.

شهردار منطقه۱۳ اظهارکرد: همچنین، ایستگاه های اتوبوس شستشو و پاکسازی و برچسب های تبلیغاتی از دیوار ها و کف معابر امحا شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر شستشوی المان های شهری و تابلوهای ترافیکی، تعدادی از زیرمخزنی ها نیز رنگ‌آمیزی و نوسازی شد.

محمدهادی علی احمدی یادآور شد: کند و کوب و پاکسازی قطعات فضای سبز، شستشو و گندزدایی مخازن زباله از دیگر فعالیت های عوامل اجرایی خدمات شهری در طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر بود.

شهردار منطقه۱۳، مزایای اجرای این طرح را در کنار پاسخگویی به نیازهای شهروندی همکاری و تعامل نواحی چهارگانه برای رفع معضلات شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/