برگزاری روز دانش‌آموز با حضور بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان کودک کار
برگزاری روز دانش‌آموز با حضور بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان کودک کار

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶، جمعی از مدیران سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، میثم آل بویه مشاور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶، جمعی از مدیران سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار منطقه ۱۷، جعفری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ و جمعی از مدیران شهری دو منطقه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم که به همت شهرداری منطقه ۱۷ و میزبانی شهرداری منطقه ۱۶ مهد شهدای دانش آموزی برگزار شد، صدها نفر از دانش آموزان کودک کار ۱۱ منطقه شهرداری تهران حضور داشتند.

رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ در حاشیه این مراسم، گفت: سعی کردیم یک روز شاد و مفرح که نزدیک به روز دانش آموز باشد، برای این دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا کنیم تا یک فضای شاد را تجربه کنند.

وی افزود: معتقد هستم بین این بچه ها حتما استعدادهای درخشانی در حوزه های مختلف هنری، ورزشی و علمی وجود دارد و وظیفه شهرداری تهران و سایر دستگاه ها و نهادها است که بتوانند فرصت و زمینه ای برای کشف این استعدادها ایجاد کنند تا ان شالله آینده درخشانی را برای خود، اجتماع و کشور رقم بزنند.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به وظیفه شهرداری تهران در قبال این کودکان، تصریح کرد: شهرداری تهران در حوزه آسیب های اجتماعی ورود جدی داشته است و از ابتدای دوره مدیریت جدید شهری، در حوزه آسیب های اجتماعی قرارگاهی تشکیل شد و باعث ایجاد یک هم افزایی شد و سایر دستگاه ها و نهادها نیز پای کار آمدند.

 سیفی اظهار کرد: اخیرا نیز رئیس جمهور طی حکمی شهردار تهران را به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در حوزه آسیب های اجتماعی منصوب کرده است؛ یک بخشی از حوزه آسیب های اجتماعی به کودکان کار برمی گردد که موضوع بسیار مهمی است و با برنامه ریزی های جدی که در شهرداری تهران انجام گرفته شاهد ساماندهی کودکان کار و ایجاد فرصت هایی برای آنها هستیم تا این کودکان نسبت به آینده خود امیدوار باشند.

وی خاطرنشان کرد: ان شالله بتوانیم در حوزه های مختلف استعدادیابی کنیم و شاهد شکوفایی استعداد این کودکان باشیم.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶ نیز در حاشیه مراسم با اشاره به برگزاری چنین همایش هایی، گفت: یوم الله روز دانش آموز، بهانه ای شد تا منطقه ۱۶ که به مهد شهدای دانش آموز شهر تهران مشهور است با مشارکت شهرداری منطقه ۱۷، میزبان کودکان آسیب دیده اجتماعی از ۱۱ منطقه تهران باشد که با استقبال چشمگیر هزار و ۲۰۰ نفر از کودکان عزیز تحت حمایت پویاشهر همراه شد.

سالاری پور تصریح کرد: این امر در راستای تقویت روحیه فردی، ملی و استکبار ستیزی برای دانش آموزان تحت حمایت پویاشهر برگزار شد که با اجرای برنامه های شاد و مفرح در یک فضای آرام همراه بود و حال خوبی به کودکان شهر منتقل شد؛ امیدوار هستیم با برگزاری مستمر چنین برنامه هایی، گامی موثر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شود و این انرژی خوب برای این عزیزان در معرض آسیب، به صورت مداوم و مستمر باشد.

انتهای پیام/