اجرای طرح تحول بیست گانه با اولویت استانداردسازی و ساماندهی پیاده‌روها در منطقه ۱۲
اجرای طرح تحول بیست گانه با اولویت استانداردسازی و ساماندهی پیاده‌روها در منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه با پیگیری و نظارت های  مستمر از روند پیشرفت پروژه های شهری شاهد نتیجه مطلوب تری هستیم، گفت: با نگاه ۳۶۰ درجه و اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت‌، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه با پیگیری و نظارت های  مستمر از روند پیشرفت پروژه های شهری شاهد نتیجه مطلوب تری هستیم، گفت: با نگاه ۳۶۰ درجه و اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت‌،  استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، ایجاد نظم بصری و ساماندهی پیاده‌روهای شهری در دستور کار قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۱۲ با حضور در خیابان شهرداری روند پیاده رو سازی آن را که  ۸۵۰ مترمربع آن انجام شده مورد پایش قرارداده و گفت: بر اساس در خواست های مردمی مبنی بر جمع آوری آب های سطحی وافزایش بهداشت اجرای کانیو جانبی به طول ۷۰۰ متر طول  انجام می شود.

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه روند پیشرفت مرمت تالار یاس را مورد بررسی قرار داد و با تاکید بر تسریع  تعمیر موتورخانه و سرویس بهداشتی تالار، تاکید کرد این نواقص تا دهه فجر برطرف و تکمیل شود.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه با بازدید از خیابان امید، از تکمیل ساخت پرگولای این خیابان دیدن کرد و پروژه پیاده رو سازی آن به طول ۵۰۰۰ متر مربع را نیز بررسی کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی، مرمت و ساخت محوطه ساختمان مبارزه با مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و گفت: علاوه بر دیوارکشی و ساخت ۲ اتاق در محوطه ساختمان، ساخت ۸۰۰ متر مربع سایبان نیز در آن مکان اجرایی خواهد شد.

در ادامه این بازدید ۳ ساعته شهردار منطقه ۱۲ از اجرای سقف پلی کربنات در بازار پاچنار، کبابی ها، امیر و کیلویی ها بازدید کرد و گفت: پلی کربنات با وزن کمتر و مقاومت بیشتری از شیشه جایگزین مناسبی برای سقف های قدیمی بازار به منظور تامین نور  آن است.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان از سبزه میدان بازدید و تاکید کرد: با توجه به وجود بازار بزرگ تهران، خیابان سبزه میدان به عنوان یکی از محورهای مهم تاریخی و گردشگری و پر تردد قلب تهران به شمار می آید و مرمت و ساماندهی پیاده رو آن الزامی است که تاکنون ۱۵۰۰ متر مربع آن تخریب و ایزوگام شده است.

انتهای پیام/