برگزاری یادواره شهدای خیابان استاد جعفری
برگزاری یادواره شهدای خیابان استاد جعفری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، یادواره شهدای خیابان استاد جعفری با مشارکت شهرداری منطقه ۴ در محل مدرسه شهید ستارزاده برگزار شد. به گزارش شهریار، یادواره شهدای پایگاه‌های مقاومت شهید رجایی و مصطفی خمینی (ره)، حوزه ۶ حضرت سمیه (س) و سپاه ناحیه ویژه غدیر با مشارکت پایگاه مقاومت امام سجاد (ع) شهرداری منطقه ۴ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

یادواره شهدای خیابان استاد جعفری با مشارکت شهرداری منطقه ۴ در محل مدرسه شهید ستارزاده برگزار شد.

به گزارش شهریار، یادواره شهدای پایگاه‌های مقاومت شهید رجایی و مصطفی خمینی (ره)، حوزه ۶ حضرت سمیه (س) و سپاه ناحیه ویژه غدیر با مشارکت پایگاه مقاومت امام سجاد (ع) شهرداری منطقه ۴ با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولین و عموم شهروندان در محل مدرسه شهید ستارزاده برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخشی از برنامه ضمن تبیین جایگاه شهید و مقام شهادت به سخنرانی در خصوص رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

در ادامه این یادواره، حاج آقا صارمی از یادگاران جنگ تحمیلی به خاطره گویی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

سپس با عزاداری سیدالشهدا توسط جلیلی مداح اهل بیت (ع) و اجرای گروه سرود بسیج کانون جوانان سپاه همیشه سرافراز عاشورا این مراسم به پایان رسید.

این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تبیین رشادت‌ و ایثارگری‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده ایشان برگزار شد.

زنده نگه داشتن یاد شهدایی که به خاطر ارزش ها، آب، خاک و ناموس مملکت از تمام هستی خود گذشتند کمترین کاری است که می توان برای گرامی داشتن مقام شامخ ایشان انجام داد.