ارتقای کیفیت منظر شبانه شهری در جنوب غرب تبریز
ارتقای کیفیت منظر شبانه شهری در جنوب غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: شهرداری ها، مسئولیت ارائه خدمات شهری از جمله، نورپردازی پارک ها و خیابان ها که به کمک آن شهروندان از شبانگاه های شهر بهترین استفاده را خواهند داشت، را برعهده دارند. به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: نورپردازی و روشنایی سطح منطقه یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: شهرداری ها، مسئولیت ارائه خدمات شهری از جمله، نورپردازی پارک ها و خیابان ها که به کمک آن شهروندان از شبانگاه های شهر بهترین استفاده را خواهند داشت، را برعهده دارند.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: نورپردازی و روشنایی سطح منطقه یکی از اولویتهای شهرداری در راستای دستورات شهردار تبریز بوده که در این راستا برنامه ریزی برای نصب تعداد ۴۴ عدد لوستر نوری در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نورپردازی از زیر پل تراکتورسازی (ورودی اندیشه) تا انتهای مسیر بلوار تشیع صورت می گیرد، افزود: عملیات بازسازی و تولید این لوسترهای نوری توسط اکیپ های جوشکار و متخصص منطقه در محل کارگاه امانی انجام شده است.

رشتبری ادامه داد: پیش از این نیز، در ابتدای سال اجرای عملیات نصب ۵۵ عدد لوستر نوری از میدان حسین خان باغبان تا پل سپاه پاسداران در مسیر ورودی جنوب غرب تبریز اجرا شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نصب دو المان نوری در خیابان شهید صمدی و ورودی نگارستان و همچنین نصب المانهای نوری “تبریز بهشت ماندگار” در پیشانی پل‌ها و نصب المان‌های نوری مناسبتی تحویل و تبریک سال و ماه محرم و رمضان از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه نورپردازی از ابتدای سال است.

شهردار منطقه ۷ تبریز یادآور شد: علاوه بر اجرای این نورپردازی ها، اقدامات اصلاح روشنایی پارک‌ها، با هدف بهره مندی بهتر از فضاهای شهری و زیباسازی و بهبود روشنایی در شب در پارک‌های شهید صمدی، خیابان اخوان، پارک صفا، پارک طولی تلاش و دیگر پارک‌ها در سال جدید اجرایی شده است.