نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب برگزار می شود
نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به اهمیت جایگاه رسانه در عصر حاضر و لزوم دقت نظر و همت و تلاش وافر در نشر اخبار درست و به موقع در مواجهه با جنگ رسانه‌ای در جهان، نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به اهمیت جایگاه رسانه در عصر حاضر و لزوم دقت نظر و همت و تلاش وافر در نشر اخبار درست و به موقع در مواجهه با جنگ رسانه‌ای در جهان، نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب و آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد رسانه‌ای، روز پنجشنبه دوم آذرماه در مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج با حضور اهالی رسانه، خبرنگاران و فعالین عرصه خبر برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: نشست تخصصی فعالان رسانه با هدف تبیین رویکرد رسانه‌های البرزی و اتخاذ رویکرد واحد برای مقابله با رسانه‌های معاند و بیگانه برگزار خواهد شد تا گام مهمی در جهت ارتقای بیش از پیش سطح فعالیت‌های خبری در استان البرز و همچنین الگو برای دیگر شهرها و مراکز استانی باشد.

وی اضافه کرد: در این برنامه، آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در جنایات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند نیز برگزار می‌شود.

 نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب برگزار می شود

منتشر شده در تاریخ ۱ آذرماه ۱۴۰۲