برگزاری چهارمین ویژه برنامه نقل دلدادگی در فرهنگسرای الغدیر
برگزاری چهارمین ویژه برنامه نقل دلدادگی در فرهنگسرای الغدیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، چهارمین ویژه برنامه نقل دلدادگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار می شود. به گزارش شهریار، این برنامه با هدف تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگسرای الغدیر خبر داد. مدیر فرهنگسرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

چهارمین ویژه برنامه نقل دلدادگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار می شود.

به گزارش شهریار، این برنامه با هدف تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگسرای الغدیر خبر داد.

مدیر فرهنگسرای الغدیر با اشاره به اینکه این ویژه برنامه بصورت ماهانه در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود، گفت: چهارمین جلسه از این ویژه برنامه فاخر همزمان با هفته دفاع مقدس، روز سه شنبه چهارم مهرماه سال‌جاری ساعت ۱۷ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و عموم شهروندان در فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد.

 در محفل نقل دلدادگی، حکایت عشق، ایثار و جانفشانی‌های فرماندهان، رزمندگان و دلیرمردان و زنان هشت سال دفاع مقدس از زبان مادران شهدا، همرزمان و فرماندهان جنگ برای نسل جوان به گونه‌ای جذاب و شنیدنی روایت می‌شود و فرهنگسرای الغدیر با برگزاری این برنامه بصورت ماهانه تلاش دارد تا ضمن ادای احترام به تمام ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان، در راستای انتقال رشادت و جانفشانی های رزمندگان و پیام شهدا به نسل جوان گام بردارد.