ساماندهی سدمعبر افسریه و مسعودیه با همکاری بین‌بخشی
ساماندهی سدمعبر افسریه و مسعودیه با همکاری بین‌بخشی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه گفت: ساماندهی و استمرار انضباط شهری شهرزاد نمونه موفق بین بخشی در منطقه بود و در تلاش هستیم این طرح در محلات افسریه و مسعودیه نیز با همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه گفت: ساماندهی و استمرار انضباط شهری شهرزاد نمونه موفق بین بخشی در منطقه بود و در تلاش هستیم این طرح در محلات افسریه و مسعودیه نیز با همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل سدمعبر، یکی از مشکلات جدی منطقه است، افزود: ساماندهی مستمر و مداوم خیابان شهرزاد پس از چندین دهه اتفاق خوبی بود که با برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی و همکاری تمامی دستگاه های ذیربط و بازدید های میدانی حاصل شد و اکنون بعد از گذشت بیش از ۸ ماه، ساماندهی محور تداوم دارد.

شهردار منطقه ۱۵ به کاهش ترافیک محور و تسریع در تردد خودروهای امدادرسان در محله با اجرای طرح انضباط شهری، اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر، رفع مشکل سدمعبر وانتی ها و بساط گسترهای افسریه و وانتی های محله مسعودیه، همان همکاری های همه جانبه دستگاه ها در شهرزاد را می طلبد تا این دو محور نیز ساماندهی شده و شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

همچنین محمدرضا شیخی جانشین دادسرای ناحیه ۱۴ در این جلسه، از پاکسازی شهرزاد در این منطقه به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و گفت: نظارت بر استمرار این طرح جهت جلوگیری از حضور سدمعبر کنندگان اهمیت دارد و باید به طور جدی بر تداوم طرح نظارت شود. ما نیز در این زمینه همراه شهردار منطقه هستیم.

در این جلسه همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به ارائه گزارشی از نحوه ساماندهی بساط گسترها و وانتی ها پرداخت.

جلسه ساماندهی سد معبر افسریه و مسعودیه با حضور شهردار منطقه، جانشین دادسرای ناحیه ۱۴، روسای کلانتری افسریه و مسعودیه، پلیس راهور منطقه، معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون حمل و نقل و ترافیک، شهرداران نواحی پنج و شش، شهربان و معبربان، رئیس اداره حقوقی و فرمانده یگان حفاظت منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/