اجرای چهار هزار و ۵۰۰ متر درزگیری آسفالت در باند شمالی خیابان جنت شهرک ارم
اجرای چهار هزار و ۵۰۰ متر درزگیری آسفالت در باند شمالی خیابان جنت شهرک ارم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از ترمیم و درزگیری رویه های آسفالتی باند شمالی خیابان جنت شهرک ارم با مواد پلیمری به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: در راستای سهولت تردد شهروندان و با هدف افزایش ایمنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از ترمیم و درزگیری رویه های آسفالتی باند شمالی خیابان جنت شهرک ارم با مواد پلیمری به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: در راستای سهولت تردد شهروندان و با هدف افزایش ایمنی تردد، رفع خرابی های موجود، ارتقای کیفی آسفالت خیابان ها و جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرسازی، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۰، عملیات درزگیری آسفالت و ساماندهی باند شمالی خیابان جنت واقع در شهرک ارم به صورت شبانه انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه به منظور افزایش عمر آسفالت و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، از قیر پلیمری در این درزگیری استفاده شده است تصریح کرد: در این عملیات ترک های موجود در سطح مذکور ابتدا با دستگاه برش، برش کاری و متعاقب آن تمیزکاری و در نهایت با قیر پلیمری مخصوص پر شد.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: اجرای درزگیری آسفالت مسیر مذکور به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر است که هم اکنون به اتمام رسیده است و در نقاط مورد نیاز باند جنوبی این خیابان نیز تداوم خواهد داشت.