حکم شهردار اردستان صادر شد
حکم شهردار اردستان صادر شد

فرماندار اردستان گفت: در پی وصول تأیید مراجع ذیصلاح حکم شهردار منتخب اردستان از سوی استاندار اصفهان صادر شد. به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از ایسنا حمیدرضا تأملی  اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که چند هفته به طول انجام انجامید و در پی وصول تأیید مراجع ذیصلاح حکم نادر یزدانبخش به عنوان شهردار منتخب […]

فرماندار اردستان گفت: در پی وصول تأیید مراجع ذیصلاح حکم شهردار منتخب اردستان از سوی استاندار اصفهان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از ایسنا حمیدرضا تأملی  اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که چند هفته به طول انجام انجامید و در پی وصول تأیید مراجع ذیصلاح حکم نادر یزدانبخش به عنوان شهردار منتخب اردستان از سوی استانداری اصفهان صادر شد و در روزهای آینده مراسم معارفه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهردار منتخب شورای شهر اردستان عضو شورای شهر بوده است نفر ششم انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی اردستان به عنوان عضو جدید شورای شهر اردستان منصوب می‌شود.

فرماندار اردستان روش اتحاد و انسجام شورای اردستان را زمینه‌ساز آبادانی دانست و گفت: شهردار و شورای شهر اردستان ضمن تعامل با شهرستان از ظرفیت‌های استانی و کشوری استفاده کنند تا عملکردی قابل قبول برای مردم داشته باشند.

تأملی با بیان اینکه بالغ بر ۶۰ درصد بودجه شهرداری‌ها از منابع دولتی تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال علی‌رغم همه مشکلاتی که در موضوع تأمین تملک دارایی وجود داشت وضعیت سه شهرداری را نسبت به سال گذشته بهتر دیدیم و آمادگی داریم باز هم در پروژه‌هایی که کمکِ بخش دولتی می‌تواند تسهیل گر پروژه‌های شهرداری‌ها باشد مشارکت کنیم.