دومین مرحله از اجرای طرح «محله من محله زندگی» در شهرک کاوه
دومین مرحله از اجرای طرح «محله من محله زندگی» در شهرک کاوه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه دومین مرحله از طرح ماهانه «محله من محله زندگی» طی هفته جاری در سطح محله شهرک کاوه آغاز شده است، اظهار کرد: در ادامه اجرای این طرح، پس از محله فروردین، در این هفته واحدهای اجرایی شهرداری در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه دومین مرحله از طرح ماهانه «محله من محله زندگی» طی هفته جاری در سطح محله شهرک کاوه آغاز شده است، اظهار کرد: در ادامه اجرای این طرح، پس از محله فروردین، در این هفته واحدهای اجرایی شهرداری در محله شهرک کاوه به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی با اشاره به بازخوردهای مثبت این طرح طی ماه گذشته افزود: اجرای طرح محله من محله زندگی با بهره‌گیری از ظرفیت همراهی و مشارکت شهروندان در سطوح مختلف واحدهای اجرایی شهرداری و با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی به محلات در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به وسعت بالا و جمعیت انبوه شهروندان ساکن در این منطقه گفت: از ابتدای هفته تیم‌های مختلف در سطح محله مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و امیدواریم تا روز پنجشنبه بیشتر اقدامات تعریف شده خاتمه پیدا کند.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: در هفته گذشته طی بازدیدهای مختلف مشکلات و معضلات محله شهرک احصا شده و در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی لکه‌گیری آسفالت معابر، ترمیم پیاده‌روها و بازسازی جداول معیوب، در حوزه فضای سبز واکاری و گلکاری و ساماندهی باغچه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های محلی، در حوزه امور شهر تیم‌های مختلف نسبت به شست‌وشوی معابر، پاک‌سازی سطح محل از نخاله و ساماندهی زمین‌های بایر، در حوزه ترافیک نیز اصلاح تابلوهای ترافیکی معیوب، نصب تابلوها و علائم ترافیکی جدید، ساماندهی سرعت‌گیرها و اصلاح و احیای خط‌کشی‌های معابر و خیابان‌های سطح محله انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در ماه گذشته و در مرحله اول اجرای این طرح با حضور معتمدان محلی، مشکلات و معضلات جاری و جزئی محله فروردین برطرف شد.

سلطان‌آقایی ضمن دعوت از تمام مجموعه‌های فرهنگی و سازمان‌های مردم‌نهاد مستقر در محلات برای حضور و همراهی در اجرای این طرح ادامه داد: شهروندان و اهالی محترم منطقه ۷ نیز می‌تواند برای مشارکت و همراهی با خادمان خود در شهرداری با شماره تلفن ۳۴۵۹۴۴۰۴ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.