شکل‌گیری قرارگاه جهادی محلات در گرگان
شکل‌گیری قرارگاه جهادی محلات در گرگان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ناصر گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از حمایت فرماندار گرگان برای حمایت همه‌جانبه از شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان برای اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: بیش از ۹۲ درصد مصوبات ارسال شده به فرمانداری مورد تأیید قرار گرفته است که نشان از حمایت همه‌جانبه فرماندار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ناصر گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از حمایت فرماندار گرگان برای حمایت همه‌جانبه از شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان برای اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: بیش از ۹۲ درصد مصوبات ارسال شده به فرمانداری مورد تأیید قرار گرفته است که نشان از حمایت همه‌جانبه فرماندار شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان دغدغه دارند، افزود: در کنار شفافیت که باید وجود داشته باشد و لازمه کار شورا است، باید خدماتی ارائه دهیم تا شرایط بهتری برای زندگی شهروندان فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: شعار شورای ششم گرگان «شفافیت، اتاق شیشه‌ای و خدمات صادقانه» است و تاکنون اتفاقات خوبی در بخش‌های مختلف رقم خورده است که افتتاح و بهره‌برداری ۲۰ پروژه شهری در دهه فجر امسال نشان دهنده ارائه خدمات صادقانه و پیشرفت شهر در این مدت است.

وی از شکل‌گیری قرارگاه جهادی محلات در شهر گرگان خبر داد و افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری نه‌تنها توجه ویژه‌ای در بخش عمرانی دارد، بلکه امروزه شهرداری از خدمات‌رسانی صرف در زمینه عمرانی خارج شده است و تلاش می‌کند تا در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خدمات لازم را ارائه کند.

گرزین با اشاره به اینکه در بخش ورزشی علاوه بر اینکه شورا و شهرداری از تیم بسکتبال شهرداری حمایت می‌کند، زمینه حضور بیش از سه هزار جوان گرگانی در سالن‌های مختلف ورزشی را فراهم کرده است، تصریح کرد: برای توسعه ورزش همگانی در محلات از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال شهرداری با حمایت همه‌جانبه در حال بازی در غرب آسیا است و صدر نشین شد که با این اتفاق شور و نشاط اجتماعی را در شهر شاهد هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به راه‌اندازی کمیته مهدویت در شهر افزود: معتقدیم شهر گرگان دارالمومنین است، لذا فضای شهری نیز باید نشان دهد که در فضای بصری و فضاسازی شهری به سمت و سوی شهر دارالمومنین پیش می‌رویم و در موضوعات فرهنگی نیز نقش داریم.

وی گفت: امیدوارم این همراهی و هم‌صدایی که در شورا و شهرداری گرگان وجود دارد، منجر به ارائه خدمات قابل لمس برای شهروندان باشد، البته در راستای شفافیتی که باید وجود داشته باشد، کمیته حسابرسی در شهرداری راه‌اندازی شد و علاوه بر اینکه نیروهای شهرداری عضو این کمیته هستند، از کارشناس متخصص بیرونی نیز استفاده می‌کنیم تا هیچ چیز از شهروندان پنهان نباشد.

گرزین با بیان اینکه در بخش ترافیک شهری و هوشمندسازی که لازمه هر شهر است، تلاش می‌کنیم تا شهری خلاق و هوشمند داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدتی طراحی کردیم تا امنیت و آرامش را برای شهروندان فراهم کنیم و شاهد پیشرفت‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر باشیم.