برگزاری نشست فصلی مدیران سلامت مناطق ۲۲گانه شهر تهران
برگزاری نشست فصلی مدیران سلامت مناطق ۲۲گانه شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ این نشست با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران، میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران سلامت مناطق ۲۲گانه در سالن کنفرانس ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد. در این جلسه علی‌نیا از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ این نشست با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران، میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران سلامت مناطق ۲۲گانه در سالن کنفرانس ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه علی‌نیا از مشارکت فعال خانه‌های سلامت منطقه در طرح من شهردارم قدردانی نمود و خاطر نشان کرد خانه‌های سلامت همواره در ارتقاء سطح سواد سلامت و توانمندسازی شهروندان منطقه نقش کلیدی ایفا می‌کنند.

در ادامه صاحب مدیرکل سلامت به بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های سال جاری و همچنین برنامه‌های پیشنهادی قابل اجرا در سال ۱۴۰۳ در مناطق ۲۲گانه پرداخت.

گفتنی‌است در حاشیه این جلسه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) با اهدای لوح سپاس و هدیه از بانوان حاضر تقدیر به عمل آمد.

همچنین از مدیران سلامت مناطق ۲۲گانه به پاس اجرای طرح توانمدسازی افراد دارای معلولیت با عنوان برنده‌شو قدردانی شد.

در جریان برگزاری این نشست نیز خدماتی شامل ویزیت پزشکی، مشاوره‌ی تغذیه و طب سنتی، اسکن کف پا، غربالگری بیماری دیابت به مدت دو ساعت در ساختمان منطقه به پرسنل ارائه گردید.

انتهای پیام/