اندوه محبان اهل‌بیت و همراهان انقلاب در فراق ابدی «استاد کریمی مراغه‌ای»
اندوه محبان اهل‌بیت و همراهان انقلاب در فراق ابدی «استاد کریمی مراغه‌ای»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با صدور پیامی ضایعه درگذشت استاد کریمی، شاعر مراغه‌ای را به جامعه فرهنگ، ادب و هنر تسلیت گفتند. به گزارش شهریار، در پیام یعقوب هوشیار و حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت هنرمند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با صدور پیامی ضایعه درگذشت استاد کریمی، شاعر مراغه‌ای را به جامعه فرهنگ، ادب و هنر تسلیت گفتند.

به گزارش شهریار، در پیام یعقوب هوشیار و حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت عرصه شعر و ادب استاد کریمی‌مراغه‌ای موجب تأثر و تألم شد.

بی‌تردید نقش و تأثیر استاد مراغه‌ای در عرصه فرهنگ و هنر خطۀ همیشه سرافرازمان همواره زبانزد همه فرهیختگان عرصه شعر و ادب بوده و فقدان این عزیز غیر قابل جبران است و آوای دلنشین اشعار ایشان همواره در یادها خواهد ماند.

دلدادگی به اهل بیت علیهم السلام و همچنین همگامی با انقلاب اسلامی ایران از جمله شاخصه های برجسته ایشان بود و ارتحال استاد کریمی مراغه‌ای اندوهی بزرگ را در دل‌های محبان، جاری ساخت.

ضمن ابراز همدردی، فقدان این هنرمند برجسته را به خانواده محترم، جامعه هنری و عموم مردم تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن استاد فقید و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را خواستاریم.