۶۰ تابلوی ترافیکی در راستای افتتاح بزرگراه شمالی در بلوار انقلاب شمالی جانمایی شد
۶۰ تابلوی ترافیکی در راستای افتتاح بزرگراه شمالی در بلوار انقلاب شمالی جانمایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در عبور و مرور ، تابلوهای هدایت مسیر و علائم ترافیکی در معابر منطقه نصب شد. این مسئول به مرمت و تجهیز بیش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در عبور و مرور ، تابلوهای هدایت مسیر و علائم ترافیکی در معابر منطقه نصب شد.

این مسئول به مرمت و تجهیز بیش از ۶۰ تابلو اخطاری، اخباری و انتظامی مانند محدودیت سرعت، حاشیه نما و احتیاط همچنین آشکارسازی دماغه‌های خطرناک بوسیله نصب استوانه‌ای و گل میخ در بلوار انقلاب شمالی و در راستای افتتاح فاز نخست پروژه بزرگراه شمالی خبرداد و افزود: با همکاری سازمان عمران شهرداری کرج بیش از ۲ کیلومتر در ۵ لاین رنگ‌آمیزی ترافیکی صورت پذیرفته است. 

وی از نظافت علائم ترافیکی که تأثیر چشمگیری در بهبود شرایط ترافیکی دارد سخن گفت و افزود: در همین راستا خدمات شهری منطقه به صورت مستمر اقدام به نظافت تابلو های و تجهیزات ترافیکی در سطح منطقه کرده است.

گفتنی است، شست و شو و پاکسازی تابلوهای علائم ترافیکی از ضرورت‌های ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان است که موجب تسهیل در ساماندهی ترافیک معابر است.

منتشر شده در تاریخ ۵ آذر ماه ۱۴۰۲