اضافه شدن مسیرهای جدید اتوبوس‌رانی در لندن
اضافه شدن مسیرهای جدید اتوبوس‌رانی در لندن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) تائید کرده است که بر اساس برنامه‌های در نظر گرفته شده، دو مسیر جدید اتوبوس تندرو به شبکه اتوبوس‌رانی Superloop این شهر اضافه شده است. شهردار لندن در سال جاری برنامه‌هایی برای پروژه حمل‌ونقل Superloop تعیین کرده است که خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) تائید کرده است که بر اساس برنامه‌های در نظر گرفته شده، دو مسیر جدید اتوبوس تندرو به شبکه اتوبوس‌رانی Superloop این شهر اضافه شده است.

شهردار لندن در سال جاری برنامه‌هایی برای پروژه حمل‌ونقل Superloop تعیین کرده است که خدمات اتوبوس‌رانی سریع‌السیر را متحول می‌کند؛ این پروژه با هدف ارتقای خدمات حمل‌ونقل عمومی به مرحله اجرا رسیده است.

اولین اتوبوس Superloop در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی راه‌اندازی شده است و به نظر می‌رسد که تا بهار سال ۲۰۲۴ تکمیل خواهد شد.

یکی از خطوط جدید اتوبوس‌رانی هر ۱۲ دقیقه از دوشنبه تا شنبه و هر ۱۵ دقیقه در روزهای یکشنبه خدمات ارائه می‌دهد و این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند که با حدود ۵۰ مسیر اتوبوس در شمال و شمال شرق لندن ارتباط برقرار کنند و سفرهای سریع‌تری را تجربه کنند.

بازخورد افراد از این خط اتوبوس‌رانی مثبت بوده است، به طوری که ۷۹ درصد افراد اعلام کردند که این سرویس اتوبوس تندرو جدید باعث شده است جابه‌جایی آن‌ها در شهر راحت‌تر صورت بگیرد.

۷۶ درصد افراد نیز اظهار کردند که اضافه شدن این مسیرها باعث صرفه‌جویی در زمان آن‌ها شده است و ۷۱ درصد افراد نیز گفتند که احتمال دارد از این خط اتوبوس تندرو به جای ماشین شخصی استفاده می‌کنند.

دیگر مسیر اضافه شده به شبکه اتوبوس‌رانی مناطق و محله‌های شلوغ در شمال و شمال غرب لندن را به یکدیگر متصل می‌‎کند، این سوریس از دوشنبه تا شنبه هر ۱۲ دقیقه و یکشنبه‌های هر ۱۵ دقیقه یک بار در خدمت شهروندان خواهد بود.

افرادی که از این سرویس جدید استفاده می‌کنند، می‌توانند به تقریباً ۴۰ مسیر اتوبوس‌رانی دیگر در منطقه دسترسی داشته باشند و از آن‌ها بهره‌مند شوند.

نظرسنجی افراد در مورد استفاده از این خط اتوبوس‌رانی نشان می‌دهد که ۸۰ درصد افراد اعلام کردند که این سرویس باعث راحت‌تر شدن سفرها شده است، ۸۳ درصد از افراد نیز گفتند که استفاده از این خط اتوبوس باعث صرفه‌جویی در زمان آن‌ها شده است، ۷۳ درصد نیز اعلام کردند که احتمالاً از این سرویس به جای ماشین شخصی استفاده می‌کنند.

شهردار لندن و شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) متعهد به تقویت شبکه اتوبوس‌رانی هستند، زیرا بیش از ۹۵ درصد افراد در لندن در فاصله ۴۰۰ متری ایستگاه اتوبوس زندگی می‌کنند، اضافه کردن خطوط اتوبوس به شبکه اتوبوس‌رانی افراد بیشتری را تشویق می‌کند که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.