برگزاری موفق رویدادهای بین‌المللی گویای ظرفیت‌ بالای اصفهان در میزبانی از رخدادها است
برگزاری موفق رویدادهای بین‌المللی گویای ظرفیت‌ بالای اصفهان در میزبانی از رخدادها است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه دهم مهرماه_ در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: اصفهان، فقط شهر زنده‌ای نیست، بلکه زنده و سرزنده است و سرزندگی آن به دلیل برگزاری رخدادها، اتفاقات، پویایی رفت‌وشد است. وی با بیان اینکه امسال به‌ویژه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه دهم مهرماه_ در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: اصفهان، فقط شهر زنده‌ای نیست، بلکه زنده و سرزنده است و سرزندگی آن به دلیل برگزاری رخدادها، اتفاقات، پویایی رفت‌وشد است.

وی با بیان اینکه امسال به‌ویژه نیمه دوم آن، سال پر شور و نشاطی داشتیم، افزود: در حال حاضر که کمتر از دو هفته از مهرماه گذشته، شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی بزرگی در نصف‌جهان بودیم و هستیم که تمام این اتفاقات گویای این است که شهر ظرفیت برگزاری چنین رخدادهایی را دارد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه فن‌نما حضور داریم که ابتدا قرار بود شهری باشد، اما در نهایت استانی شد و در حال حاضر نیز بعد بین‌المللی گرفت و تیم‌هایی از روسیه و ارمنستان حضور داشتند تا از نمایشگاه بازدید و از فناوری‌های ارائه شده، در کشور خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: این فعالیت‌ها و اتفاقات نشان می‌دهد که می‌توانیم به آینده بسیار امیدوار باشیم و به سمت شهری به‌روز، پیشرفته و شایسته مردم اصفهان حرکت کنیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه زمانی که فناوری وارد حوزه‌ای می‌شود تمام عرصه‌ها از آن استفاده می‌کنند، تاکید کرد: امروزه هوش مصنوعی به‌صورت جدی در حال رشد و تأثیرگذاری است و در جایزه مصطفی (ص) نیز شعار محوری بر همین مبنا بود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان که در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین پیشتاز بوده است، از هوش مصنوعی برای طراحی بعضی پوسترها و تصاویر استفاده کرد که نمونه‌های آن در قالب عکس شهدا در ورودی‌های شهر به نمایش درآمد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: ممکن است که عموم شهروندان بگویند این عکس‌های طراحی شده با هوش مصنوعی، با حالت طبیعی مطابقت ندارد، اما باید توجه کنیم که این موارد برای جوانان جذاب است و بپذیریم که باید با نسل امروز با زبان امروز ارتباط برقرار کنیم.