برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفیر پاک» در اصفهان
برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفیر پاک» در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسائل زیست‌محیطی و اجرای مسابقات فرهنگی، مسابقه دانش آموزی سفیر پاک از بیستم بهمن سال جاری آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسائل زیست‌محیطی و اجرای مسابقات فرهنگی، مسابقه دانش آموزی سفیر پاک از بیستم بهمن سال جاری آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کتاب پاکیمن و پسماندهای کاغذی به‌عنوان منبع آزمون این مسابقه در نظر گرفته شده و فایل آن به همراه کلیپ‌های آموزشی مربوط به بخش‌های مختلف کتاب در سامانه هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک به نشانی www.isfpak.com قرار گرفته است و علاقه‌مندان شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به این پایگاه و ثبت عضویت در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: این مسابقه کتابخوانی با هدف آگاهی‌رسانی به دانش آموزان در راستای افزایش آگاهی و دانش زیست‌محیطی برگزار می‌شود و شامل دو بخش پاسخگویی به سوالات تستی و یا ارسال کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای با موضوع کتاب به سامانه اصپاک است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفیر پاک» در اصفهان

ساکتی گفت: قسمتی در سامانه اصپاک طراحی شده که شهروندانی که در زمان برگزاری این مسابقه با سامانه اصپاک همکاری داشته باشند، علاوه‌بر مشوق‌های ارائه شده در این سامانه می‌‎توانند با ثبت نشانی به‌صورت رایگان نسبت به دریافت فیزیک کتاب و پیکسل اطلاع‌رسانی مسابقه اقدام کنند.

وی با اشاره به جوایز این دور از مسابقات محیط‌زیستی ادامه داد: جوایز این دوره از مسابقات کتابخوانی ۱۰ دستگاه دوچرخه و ۳۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی است که بر اساس قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان و برندگان این مسابقات در اسفند سال جاری طی مراسمی اهدا خواهد شد.