برگزاری هفتاد ونهمین پویش امید و افتخار در شمال شرق شهر
برگزاری هفتاد ونهمین پویش امید و افتخار در شمال شرق شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” علی اصغر کمالی زاده”  در مراسم افتتاح پروژه های این منطقه که با حضور نظری معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری برگزار شد، با بیان این خبر افزود: مفتخریم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” علی اصغر کمالی زاده”  در مراسم افتتاح پروژه های این منطقه که با حضور نظری معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری برگزار شد، با بیان این خبر افزود: مفتخریم که در یکی دیگر از شنبه های امید و افتخار توانستیم برگ زرینی از خدمت رسانی را به افتخارات این منطقه بیافزاییم و با افتتاح ۸ پروژه عمرانی در راه خدمت رسانی به شهروندان پیشرو باشیم.

شهردار منطقه ۴ عناوین پروژه ها را ذکر کرد و گفت: احداث اسکان کارگری نواحی ۳و۷، راستگرد خیابان چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی،  دیوار حائل و رفع خطر نقاط حادثه خیز، چمن مصنوعی خیابان احد زاده، احداث و مرمت سرویس های بهداشتی سطح منطقه و عملیات تراش و روکش و آسفالت معابر سطح منطقه پروژه هایی هستند که در این منطقه به بهره برداری رسید.

 کمالی زاده خاطرنشان کرد: جلوگیری از اتلاف زمان و سوخت خودرو و دسترسی محلی و توسعه و تکمیل شبکه معابر محله حکیمیه، افزایش سهم سرانه ورزشی و فرهنگی در سطح محله نارمک و  افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و خسارات مالی و جانی و کاهش حجم ترافیک در سطح معابر و اقدام اساسی جهت کاهش هزینه نگهداشت در سالهای آتی و… از مزایای اجرای پروژه ها می باشد.

شهردار منطقه ۴ پایان گفت: به امید و مساعدت خداوند در ماه های آتی در ادامه  طرح من شهردارم  پروژه های توسعه محلی در قالب ۴۱ پروژه غیرمستمر از نیازها و مطالبات خود شهروندان در این منطقه اجرایی خواهد شد.

در ادامه این مراسم حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران شنبه های امید و افتخار را گامی موفقیت آمیز در تقویم تاریخ مدیریت شهر تهران دانست و گفت: با تلاش و مساعدت همکاران خدوممان در مناطق با در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای شهروندان پروژه های مختلفی در حال اجراست که رضایت و آسایش شهروندان را سبب می گردد.

وی ادامه داد: این یک حقیقت است که خدمات کوچک در کنار یکدیگر خدماتی بزرگ و ارزنده را می آفریند و نیازهای شهروندان را اندک اندک مرتفع می سازد.
نظری با تقدیر از مدیریت کنونی شهرداری منطقه ۴ افزود: این منطقه از لحاظ وسعت، جمعیت و ظرفیت های بالا شرایط خاصی را در بین مناطق به خود اختصاص داده که همین پیگیری و تلاش بیشتری را می طلبد.

نظری اضافه کرد: طرح من شهردارم ۲ فرصتی ویژه برای خدمت رسانی به شهروندان است که در ماه های آتی شاهد آن خواهیم بود.

در پایان این مراسم از خانواده شهید معزز علی محمدی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/