تشکیل کمیته استقبال از بهار در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز
تشکیل کمیته استقبال از بهار در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: با نزدیک شدن به فصل بهار، کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی واجرایی به نام کمیته استقبال از بهار در سازمان تشکیل می‌شود. به گزارش شهریار، احمد زارعی  هدف از تشکیل این کمیته را خدمات رسانی بهینه به شهروندان و مسافران عنوان کرد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: با نزدیک شدن به فصل بهار، کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی واجرایی به نام کمیته استقبال از بهار در سازمان تشکیل می‌شود.

به گزارش شهریار، احمد زارعی  هدف از تشکیل این کمیته را خدمات رسانی بهینه به شهروندان و مسافران عنوان کرد و گفت: در آستانه سال نو و با اجرای طرح استقبال از بهار، زیباسازی و تنظیف پایانه‌های مسافربری تبریز برای ورود به سال جدید و استقبال از مسافران نوروزی آماده خواهد شد.

زارعی برپایی آیین و سنت‌های ایرانی را نشان از شور و شوق مردمان ایران زمین دانست و بر حفظ و یادآوری این آیین‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز افزود :اجرای صحیح طرح استقبال از بهار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند که بر این اساس این سازمان ضمن تنظیف پایانه‌های مسافربری، متناسب با فرهنگ برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز در نظر گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های مدونی برای اجرای طرح‌های ستاد استقبال از بهار پیش بینی شده که آماده سازی پایانه‌های مسافربری برای ورود به سال جدید از مهمترین سرفصل‌های کاری کمیته استقبال از بهار است و یکی دیگر از وظایف این کمیته کاشت گل‌های فصلی و بهبود فضای سبز در پایانه‌ها است که از سوی سازمان اجرایی می‌شود.