بررسی احداث آرامستان در ۴ نقطه اصفهان/لزوم توجه به هوشمندی ارکان و سازمان‌ها
بررسی احداث آرامستان در ۴ نقطه اصفهان/لزوم توجه به هوشمندی ارکان و سازمان‌ها

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفند_ در مراسم کلنگ‌زنی جایگاه سوخت و افتتاح یادمان شهدای گمنام در آرامستان باغ رضوان اظهار کرد: یکی از پرترددترین نقاط شهر، آرامستان باغ رضوان است که این روزها شاهد تراکم ترددها در این محور هستیم. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفند_ در مراسم کلنگ‌زنی جایگاه سوخت و افتتاح یادمان شهدای گمنام در آرامستان باغ رضوان اظهار کرد: یکی از پرترددترین نقاط شهر، آرامستان باغ رضوان است که این روزها شاهد تراکم ترددها در این محور هستیم.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات در آرامستان باغ رضوان به‌منظور تأمین رفاه شهروندان در زیارت اهل قبور در دستور کار قرار دارد، افزود: بر اساس نیازسنجی انجام شده احداث جایگاه سوخت یکی از مطالبات مردم بود که در این راستا کلنگ احداث جایگاه سوخت در این آرامستان به زمین زده شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این پمپ بنزین بهار ۱۴۰۲ با مشارکت شرکت پتروایریک افتتاح می‌شود.

قاسم‌زاده اظهار کرد: احداث آرامستان در چهار نقطه شهر در حال بررسی است که البته هنوز به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌ایم، مطالعات ترافیکی به ما گوشزد می‌کند برای مدیریت مقاصد سفر خاصه در روزهای تعطیلی تمرکز آرامستان در یک نقطه می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

وی افزود: چنانچه طرح توسعه آرامستان به چهار نقطه شهر تسری یابد، شهروندان راحت‌تر می‌توانند به زیارت اهل قبور خود بیایند.

شهردار اصفهان با اشاره به ضرورت هوشمندسازی شهر اصفهان گفت: در این راستا باید به هوشمندی تمام ارکان و سازمان‌ها توجه شود که در این عرصه هوشمندسازی آرامستان و مجموعه خدمات آن در دستور کار قرار دارد.