اجرای اصلاح هندسی در۲۳ نقطه ترافیکی منطقه۲
اجرای اصلاح هندسی در۲۳ نقطه ترافیکی منطقه۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه که با حضور مهدی گلشنی مدیر کل ، معاون مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه که با حضور مهدی گلشنی مدیر کل ، معاون مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و دیگر مدیران این حوزه، پس از بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه انجام شد  درتشریح اقدامات ترافیکی اجرایی گفت: با توجه به وسعت شبکه معابر شهری و بزرگراهی منطقه،ایمن سازی، رفع گره های ترافیکی و نگهداشت تجهیزات ترافیکی در اولویت توجه قرار دارد.

وی افزود: به منظور بهسازی و ساماندهی بخشی از شبکه‌ ارتباطی درون شهری و تسهیل و تسریع در تردد شهروندان ۲۳ طرح اصلاح هندسی در شبکه معابر منطقه اجرا شد.

صالحی ساماندهی ترافیکی میادین صنعت،شهید تیموری و کوثر  و همچنین احداث پل تندرستی پردیسان را ازدیگر پروژه های ترافیکی منطقه برشمرد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اهمیت حمل ونقل عمومی در کاهش ترافیک و آلودگی های زیست محیطی گفت: تقویت و ساماندهی پایانه های حمل و نقل از اولویت برنامه های ترافیکی منطقه است و در همین راستا مسقف کردن پایانه سازمان آب در حال انجام است.

صالحی گفت: توسعه پارکینگ، اجرای پروژه های توسعه محلی، بهسازی تجهیزات ترافیکی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، بهسازی ایستگاه های اتوبوس  و … از جمله اقدامات اجرایی در منطقه بوده است.

انتهای پیام/