بهسازی معابر و تامین روشنایی بوستان ها در محلات افسریه
بهسازی معابر و تامین روشنایی بوستان ها در محلات افسریه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی آهن جگر شهردار ناحیه ۵ در خصوص اجرای پروژه‌های “من شهردارم یک” سال ۱۴۰۲ که توسط شهروندان محلات افسریه انتخاب شده است، گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم با استفاده از مشارکت مردم، رضایتمندی آنان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی آهن جگر شهردار ناحیه ۵ در خصوص اجرای پروژه‌های “من شهردارم یک” سال ۱۴۰۲ که توسط شهروندان محلات افسریه انتخاب شده است، گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم با استفاده از مشارکت مردم، رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

وی به تشریح این پروژه ها پرداخت و افزود: احداث نهر و کانیو کوچه ۱۷، ۳۶، تراش و روکش ۱۵ متری دوم از کوچه ۱۰ تا ۲۰ متری، خیابان ثروتی از ۱۵ متری اول تا سوم، کوچه ۳۱ بین ۱۵ متری دوم و سوم، کوچه ۳۶ بین ۱۵ متری  و کوچه های ۳۶ و ۳۸، ۴۰ از جمله این پروژه ها است.

شهردار ناحیه ۵ منطقه ۱۵ اضافه کرد: تامین و نصب روشنایی بوستان هایآفتاب، فجر، فرهاد، جداره سازی خیابان ۲۰ متری افسریه در محدوده مرکز تجاری از جمله طرح هایی است که اجرا شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

آهن جگر افزود: پروژه مخزن و لوله گذاری به منظور آبرسانی محدوده بزرگراه امام رضا(ع) نیز در مرحله آزمایش خاک بوده و پس از بررسی های فنی و جانمایی مناسب انجام می‌شود.

انتهای پیام/