مدرسه فوتبال شهرداری منطقه ۶ تبریز به ایستگاه پایانی رسید
مدرسه فوتبال شهرداری منطقه ۶ تبریز به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، آیین اختتامیه مدرسه فوتبال «شهدای قراملک» وابسته به شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، آیین اختتامیه مدرسه فوتبال «شهدای قراملک» وابسته به شهرداری منطقه ۶ تبریز عصر سه‌شنبه با حضور مسئولان شهری، شهروندان تبریزی و بازیکنان مدرسه فوتبال در ورزشگاه صنعت قراملک برگزار شد.  در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

آیین اختتامیه مدرسه فوتبال «شهدای قراملک» وابسته به شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، آیین اختتامیه مدرسه فوتبال «شهدای قراملک» وابسته به شهرداری منطقه ۶ تبریز عصر سه‌شنبه با حضور مسئولان شهری، شهروندان تبریزی و بازیکنان مدرسه فوتبال در ورزشگاه صنعت قراملک برگزار شد. 

در این آیین، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز با بیان اینکه دور جدیدی از فعالیت های ورزشی در مدیریت شهری آغاز شده است، اظهار کرد: امروز ورزش به عنوان یکی از ضروریات اساسی زندگی، مورد توجه شهرداری و شورای شهر تبریز قرار گرفته است که در این راستا برنامه‌ریزی های ویژه‌ای از سوی باشگاه ورزشی شهرداری صورت پذیرفته است. 

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال افزایش سرانه ورزش در کلان‌شهر تبریز است، افزود: توسعه سرانه ورزش جزو اولویت های شهردای تبریز است که در این راستا ۲۵ سالن ورزشی و دو استخر در این کلان‌شهر درحال احداث است. 

میرمعصوم سهرابی در ادامه به ۵۲ هفته ورزشی در تبریز اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد انگیزه و نشاط در بین شهروندان، برنامه های مختلفی در تمامی رشته های ورزشی از سوی شهرداری تدارک دیده شده است. 

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نونهال و نوجوان در رشته های مختلف ورزشی بدون دریافت حق ثبت نام تحت پوشش باشگاه ورزشی شهرداری تبریز قرار گرفتند، ادامه داد: در این مدرسه فوتبال، نه تنها از بازیکنان پولی بابت ثبت نام دریافت نشده بلکه از سوی شهرداری منطقه ۶ تبریز، لباس رایگان به بازیکنان اعطا شده است. 

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در بخش دیگر سخنان خود به تکمیل مجموعه ورزشی صنعت قراملک توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز اشاره کرد و گفت: این پروژه عمرانی تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم این مجموعه با شتاب بیشتری تا پایان سال تکمیل شود. 

در ادامه این آیین، احمد انیسه، شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی مجموعه ورزشی قراملک مرغون پیگیری های مدیرعامل باشگاه شهرداری است، اظهار کرد: این مجموعه ورزشی در یکی از محلات فرهنگی و تاریخی شهر تبریز واقع شده است و امروز مفتخریم که به اهالی این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنیم. 

وی افزود: امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی این منطقه باشیم.