برای رشد مسکن در همدان به‌جای فرافکنی، اقدام و عمل شود
برای رشد مسکن در همدان به‌جای فرافکنی، اقدام و عمل شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر کاوسی‌امید امروز _دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه_ در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با قدردانی از اقدامات و اولویت‌های دولت در بخش مسکن، اظهار کرد: نمایندگان دولت در استان به این موضوع توجه دارند و اقدامات انجام شده تاکنون، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر کاوسی‌امید امروز _دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه_ در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با قدردانی از اقدامات و اولویت‌های دولت در بخش مسکن، اظهار کرد: نمایندگان دولت در استان به این موضوع توجه دارند و اقدامات انجام شده تاکنون، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» افزود: رشد تولید در بخش مسکن قابل پیگیری است و به‌منظور تحقق شعار سال باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر در حد توان و قانون باید در مهار تورم، رشد تولید و فعالیت‌های اقتصادی اقدام کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه با توجه به گران بودن زمین و مصالح، دسترسی به مسکن ارزان قیمت دشوار اما شدنی است، گفت: برای رشد مسکن در همدان توفیق چندانی نداشتیم که راهکار رفع این مشکل به جای فرافکنی، ابتدا اندیشه و سپس اقدام و عمل است.

وی با اشاره به عنوان شدن مطالب خلاف واقع مبنی بر نقش شورای اسلامی شهر در توفیق نیافتن اجرای طرح ملی مسکن همدان در بعضی جلسات و رسانه‌ها تصریح کرد: بیان این موضوع که تصویب نشدن طرح جامع در شورا دلیل توفیق نیافتن دولت در اجرای طرح ملی مسکن بوده، نوعی فرافکنی است.

کاوسی‌امید ادامه داد: تصمیم الحاق زمین به شهر توسط دولت گرفته می‌شود و نشان‌دهنده این مطلب است که نیاز به اقدام اولیه شورا در این خصوص نیست، لذا پیشنهاد ما به نمایندگان دولت در استان این است که به جای فرافکنی و متهم کردن شورا به معارض‌تراشی برای زمین‌های پیش‌بینی شده الحاقی، واقعیت را بیان کنند.

وی خریداری زمین توسط دولت و اجرای طرح ملی مسکن را راهکار توفیق در این زمینه دانست و افزود: از ظرفیت کارشناسان مجرب باید در این راستا استفاده شود.