رسانه‌های غربی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن کیش و مات شدند
رسانه‌های غربی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن کیش و مات شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه راهپیمایی دیروز یکی از باشکوه ترین راهپیمایی ها بود، اظهار کرد: تنوع، نشاط و روحیه انقلابی همه را به وجد آورد و کسانی که با تمام رسانه ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه راهپیمایی دیروز یکی از باشکوه ترین راهپیمایی ها بود، اظهار کرد: تنوع، نشاط و روحیه انقلابی همه را به وجد آورد و کسانی که با تمام رسانه ها و دلارهای دنیا تلاش کردند تا فریب کاری کنند و خبرهای دروغ بدهند دیروز کیش و مات شدند.

وی با اشاره به سکوت رسانه های غربی در راهپیمایی روز گذشته تصریح کرد: دیروز این رسانه ها سکوت کرده بودند و هیچ خبری از شکوه و عظمت مردم ایران در این رسانه ها دیده نشد.

سروری تأکید کرد: مردم ما عاشق نظام هستند، هرچند انتقادات زیادی نیز از مسئولان نظام دارند و جا دارد از کسانی که در این راهپیمایی تلاش داشتند و به ویژه نیروهای شهرداری تهران تقدیر کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آرزو داریم مردم نسبت به دیروز احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: حالا نوبت مسئولین است که پاسخ روشن و مدبرانه ای به حضور حماسی مردم بدهند.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر، جشنواره فیلم نیست، جشنواره انقلاب است، یادآور شد: فیلمی که سیاه نمایی می کند و فیلم سازانی که به دنبال این هستند اوامر اربابان خود را اجرا کنند چرا باید در جشنواره حضور پیدا کنند؛ از مسئولینی که جشنواره را به جشنواره فجر تبدیل کردند،یر می کنیم. امسال از حضور سلبریتی ها خبری نبود و جشنواره در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کرد.

سروری با بیان اینکه برف بی سابقه ای در تهران بارید، گفت: از نیروهایی که در برف روبی تلاش کردند تقدیر می کنم؛ البته در یک یا دو نقطه با مشکل مواجه شدیم و باید آسیب شناسی شود؛ بنده در یک مسیر چهار ساعت در ترافیک بودم، اما دیدم که شن وجود دارد، اما در بارش سنگین برف امکان شن پاشی وجود نداشت.

انتهای پیام/