آغاز توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال ۱۴۰۲ در منطقه ۱۵/ تشکیل ستاد پاسخگویی در اداره درآمد
آغاز توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال ۱۴۰۲ در منطقه ۱۵/ تشکیل ستاد پاسخگویی در اداره درآمد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره  به اینکه ۳۴ هزار فیش عوارض نوسازی و پسماند و نیز فیش عوارض کسب، پیشه و پسماند  در محلات ناحیه یک توزیع شد گفت: ۶۵ هزار قبوض ناحیه ۲ نیز در حال دسته بندی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره  به اینکه ۳۴ هزار فیش عوارض نوسازی و پسماند و نیز فیش عوارض کسب، پیشه و پسماند  در محلات ناحیه یک توزیع شد گفت: ۶۵ هزار قبوض ناحیه ۲ نیز در حال دسته بندی است  و به زودی توزیع آن انجام می شود.

به گفته وی، به همین منظور ستاد پاسخ گویی در اداره درآمد تشکیل شد تا به شهروندان در مورد نحوه محاسبه فیش توضیحات لازم داده شود و اکنون تمامی باجه در این اداره برای پاسخگویی شهروندان آماده هستند.

شیری اضافه کرد: در سال جاری نیز ۱۰ درصد پاداش خوش حسابی عوارض همانند سنوات گذشته برای تمام شهروندان منظور می شود.

شهردار منطقه ۱۵ به توضیح روش های پرداخت عوارض پرداخت و گفت: شهروندان می توانند از طریق بارکد دوبعدی، پیامک کردن شناسه ۱۵ رقمی فیش به شماره  ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰  نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در فیش ها به اداره درآمد  منطقه مراجعه کنند. همچنین برای  شهروندانی که در مهلت مقرر عوارض پایدار خود را پرداخت کنند جوایز ارزنده ۵۰۰ تا ۱۰ میلیون ریالی به صورت قرعه کشی درنطر گرفته شده است.

انتهای پیام/