بازداشت یک عضو دیگر شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان مشهد
بازداشت یک عضو دیگر شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان مشهد

یک عضو دیگر شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان مشهد بازداشت شد. بخشدار مرکزی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: در پی بازداشت دو عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان مشهد و در ادامه تحقیقات، یک عضو دیگر این شورا بازداشت شده است. ابوطالب سرابیان با اشاره به این‌که این پرونده […]

یک عضو دیگر شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان مشهد بازداشت شد.

بخشدار مرکزی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: در پی بازداشت دو عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان مشهد و در ادامه تحقیقات، یک عضو دیگر این شورا بازداشت شده است.

ابوطالب سرابیان با اشاره به این‌که این پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد و اتهامات این افراد ثابت نشده است، ادامه داد: به این افراد اتهاماتی از جمله  سوءاستفاده از موقعیت شغلی و کسب مال نامشروع وارد شده است. وی افزود: پیگیری این پرونده توسط دستگاه قضایی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، پانزدهم تیر ماه حیدر خوش‌نیت، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد در گفت‌وگو با ایسنا از بازداشت دو عضو شورای بخش مرکزی شهرستان مشهد خبر داده بود. وی با اشاره به این‌که اتهامات این افراد مواردی همچون سوءاستفاده و تخلف از موقعیت شغلی اعلام شده گفته بود که این اقدامات توسط دستگاه قضایی و کاملاً در چارچوب قانون صورت گرفته و بر اساس قانون به اتهامات آنان رسیدگی خواهد شد.