کاپ قهرمانی به شهردار منطقه یک اهدا شد 
کاپ قهرمانی به شهردار منطقه یک اهدا شد 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: دومین رویداد ورزشی قهرمان شهر با کسب ۲۱ مدال  و رتبه اول ورزشکاران منطقه یک در بین مناطق ۲۲گانه شهر تهران به پایان رسید. وی افزود: اختتامیه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: دومین رویداد ورزشی قهرمان شهر با کسب ۲۱ مدال  و رتبه اول ورزشکاران منطقه یک در بین مناطق ۲۲گانه شهر تهران به پایان رسید.

وی افزود: اختتامیه دومین رویداد بزرگ ورزشی قهرمان شهر با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا فخاری استاندار تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، جمعی از نمایندگان مجلس، نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، معاونین شهردار تهران، شهرداران مناطق برتر از جمله سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک و پیشکسوتان ورزشی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار و منطقه یک رتبه اول این مسابقات را از آن خود کرد.

رودکی گفت: ورزشکاران آقا و خانم منطقه یک با کسب ۲۱ مدال شامل ۱۳ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز، موفق به کسب مقام اول دومین رویداد قهرمان شهر در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران شدند و کاپ قهرمانی به شهردار این منطقه اهدا شد.

گفتنی است  مناطق ۲۰ و ۱۸ به ترتیب مقام دوم و سوم این رویداد را کسب کردند.

کاپ قهرمانی به شهردار منطقه یک اهدا شد 

انتهای پیام/