باغ انارستان در منطقه ۵ احداث می‌شود
باغ انارستان در منطقه ۵ احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حامد امین مقدسی معاون فنی و عمرانی این منطقه گفت: عملیات اجرایی باغ انارستان شامل پیاده سازی طرح، اتمام پی کنی، شروع عملیات اجرایی و معابر، نصب کفپوش، بازسازی و مرمت آبراه، اجرای آبنمای پل است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حامد امین مقدسی معاون فنی و عمرانی این منطقه گفت: عملیات اجرایی باغ انارستان شامل پیاده سازی طرح، اتمام پی کنی، شروع عملیات اجرایی و معابر، نصب کفپوش، بازسازی و مرمت آبراه، اجرای آبنمای پل است.

وی افزود: مساحت این باغ ۸۰۰۰ متر مربع است و این باغ دارای ۵۲۶ اصله درخت مثمر از قبیل انار، توت، خرمالو، انجیر، آلو، گردو و سیب است که اغلب این درختان انار هستند.

مقدسی ادامه داد: برای باغ انارستان ۳۵۰۰ متر مربع کفپوش درنظر گرفته شده است. همچنین در این باغ امکاناتی همچون نظرگاه، پل ارتباطی، کافه رستوران و…. جهت رفاه حال شهروندان محترم در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ پروژه باغ انارستان در خیابان آیت ا… کاشانی، خیابان الهی، بالاتر از میدان الهی، جنب بوستان باغ ایرانی ‌احداث شده است و نام آن به جهت تصویب به کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد شده است.

 انتهای پیام/