ساماندهی دستفروشان بلوار اصلی تهرانسر در منطقه ۲۱
ساماندهی دستفروشان بلوار اصلی تهرانسر در منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت های ساماندهی و شهربان، شهردار منطقه ۲۱، معاونین حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، کلانتری ۱۵۰، پلیس راهور، اداره حقوقی و اجرائیات برگزار شد؛ به شناسائی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت های ساماندهی و شهربان، شهردار منطقه ۲۱، معاونین حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، کلانتری ۱۵۰، پلیس راهور، اداره حقوقی و اجرائیات برگزار شد؛ به شناسائی دستفروشان و تعیین محل و جانمایی و ساماندهی و نگهداری و توانمندسازی دستفروشان رسیدگی شد.

“محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ از اجرای بهتر رهایی معابر از بساط گستری، با استفاده از ظرفیت مشارکت شهروندان سخن گفت و اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک معابر و خیابان ها به ویژه در بلوار اصلی تهرانسر، ساماندهی دستفروشان در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست قرار گرفته است.

وی افزود: همکاری در حفظ و صیانت از حریم پایتخت، جلوگیری از گسترش فزاینده و خارج از ضوابط و قوانین مرتبط با شهر از مسئولیت‌های تعریف شده برای شهرداری است، همچنین خدمات رسانی به شهروندان و هم‌افزایی سازمانی وظیفه نظارت و همکاری در رفع سد معابر عمومی در دستور کار ما قرار دارد.

“مسعود رنجبریان” مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در پایان گفت: ساماندهی دستفروشان از الزامات شهری است که ثمربخشی اقدامات این حوزه نیازمند تعامل و انسجام شهرداری و شرکت شهربان و شهروندان است.

وی همچنین در ادامه گفت: مصوبات جلسات برگزار شده با دقت نظر و بررسی کارشناسی پیگیری و رسیدگی شود تا با تعامل مطلوب دو سویه فی ما بین مدیریت شهری و دستفروشان و بساط گستران منطقه ۲۱، زمینه ی رضایتمندی شهروندان و کسبه نیز فراهم شود.

شایان ذکر است این جلسه با هدف حذف آلودگی بصری، حل مشکلات ترددی، حذف ضایعات و زباله ها و فعالیت غیر اصولی دستفروشان در معابر اصلی تهرانسر برگزار شد.

بر اساس این گزارش ۱۹۰ دستفروش ساماندهی و ۵ لیدر جهت هدایت و راهنمایی دستفروشان در این پروژه حضور دارند.

انتهای پیام/