ایران کوچک در انتخابات پیشرو خواهد بود
ایران کوچک در انتخابات پیشرو خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام بهمن_ در دیدار با جمعی از هیئت‌های مذهبی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از فعالان هیئت‌ها اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی استان در عرصه‌های مهم فرهنگی و مذهبی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام بهمن_ در دیدار با جمعی از هیئت‌های مذهبی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از فعالان هیئت‌ها اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی استان در عرصه‌های مهم فرهنگی و مذهبی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: فعالان مذهبی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در تنگناهای متعددی فعالیت داشتند، اما اکنون تعداد بسیاری از آن‌ها در عرصه‌های دینی و فرهنگی آزادانه و با حمایت‌های اجتماعی فعال هستند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: نقش استاندار نظارت بر روند امور استان است، اما اکنون فارغ از تعاریف جایگاه‌ها، شبانه‌روزی در میدان هستیم و برنامه‌های استان را از نزدیک بررسی و برای حل مشکلات چاره‌اندیشی می‌کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: با راه‌اندازی قرارگاه اجتماعی و با هدف توانمندسازی افراد و ۶۷ محله به کمک گروه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و خیران نیاز داریم، از این‌رو هیئت‌های مذهبی می‌توانند در امور فرهنگی مؤثر باشند.

وی ادامه داد: البرز به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته است؛ بنابراین باید ابعاد مختلف این امر را مورد بررسی قرار دهیم و برنامه و هدف تعیین کنیم.

استاندار البرز تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود فرمودند که در انتخابات پیش رو خواص به میدان بیایند؛ بنابراین فعالان مذهبی استان نیز خواص محسوب می‌شوند و الگو و مورد وثوق مردم هستند.

عبداللهی با تشریح اقدامات و دستاوردهایی استان در دولت سیزدهم، گفت: اکنون اراده‌ای ویژه برای جبران کمبودها و کاستی‌های البرز شکل گرفته است و دست همراهی تمام کسانی که دل در گرو توسعه و آبادانی استان دارند را به گرمی می‌فشاریم.

وی تاکید کرد: تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه‌ها و نشست‌های مختلف از ابتدای سال جاری، نشان‌دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است. ولی امر مسلمین انتخابات را حق و تکلیف تمام آحاد جامعه دانستند و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده‌اند.

استاندار البرز افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان می‌کشد.

عبداللهی تصریح کرد: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند؛ بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی مظهر وحدت و قدرت مردم و جمهوری اسلامی در جهان است.

وی گفت: ۴۵۰ کاندیدا برای سه کرسی استان البرز در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و در نهایت سه نفر با رأی مردم به عنوان نمایندگان البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند.