جلسه روشنگری با عنوان بسیج و خصوصیات و زندگانی حضرت فاطمه و مسائل غزه
جلسه روشنگری با عنوان بسیج و خصوصیات و زندگانی حضرت فاطمه و مسائل غزه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جلسه روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع بسیج و و خصوصیات و زندگانی حضرت فاطمه و مسائل غزه توسط پایگاه مقاومت نرجس خاتون (بانوان) شهرداری منطقه ۳ تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، از سلسله جلسات روشنگری و بصیرت افزایی، پایگاه مقاومت نرجس خاتون (بانوان) شهرداری منطقه جلسه ماهانه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جلسه روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع بسیج و و خصوصیات و زندگانی حضرت فاطمه و مسائل غزه توسط پایگاه مقاومت نرجس خاتون (بانوان) شهرداری منطقه ۳ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، از سلسله جلسات روشنگری و بصیرت افزایی، پایگاه مقاومت نرجس خاتون (بانوان) شهرداری منطقه جلسه ماهانه خود را با موضوع بسیج و خصوصیات و زندگانی حضرت فاطمه و مسائل غزه با حضور بانوان بسیجی شهرداری منطقه در حسینیه شهید امیررضا فخیم منطقه برگزار کرد.

در این جلسه روشنگری و بصیرت افزایی سخنران مراسم سرکار خانم پری درستی به ولایت محور بودن بسیج اشاره کرده و افزود: در عقاید شیعه در غیاب امام عصر (عج) باید در تفکر و اندیشه از ولایت فقیه تبعیت شود.

سرکار خانم پری درستی، بسیجی را تابع تفکر و اندیشه ولایت فقیه دانسته و تاکید کرد: بسیجی یعنی ذوب شدن در ولایت فقیه و بسیجی باید عملکردها را با معیار ولایت فقیه ارزیابی و سنجش کند.

وی افزود: بسیجی باید دارای بصیرت و به مسائل روز آشنا بوده و قدرت تحلیل درستی داشته باشد ،بسیجی باید وضعیت فعلی کشور را با ملاک و معیار ولایت فقیه تحلیل کند.

وی ارزش واقعی بانوان را در مدیریت درست کانون گرم خانواده، عزت نفس و سادگی در زندگی دانست و یادآور شد: ارزش بانوان به ظاهرشان نیست و باید سعی کنیم به آن اصالتی که انقلاب به ما داده بود برگردیم و خود و زندگی مان را با آن هماهنگ کنیم.

جلسات روشنگری و بصیرت افزایی در مناسبت های مختلف و با موضوع های متعدد، توسط پایگاه مقاومت نرجس خاتون (بانوان) منطقه برای خانم های بسیجی شاغل در شهرداری در حسینیه شهید امیررضا فخیم منطقه در طول سال برگزار می شود.

سرکار خانم پری درستی در پایان بسیجیان را به تهذیب و تزکیه نفس توصیه و بر حضور در میادین عبادی و سیاسی و نماز جماعت و صحنه های انقلاب تاکید کرد.