اهدای بن خرید به دانش آموزان و مشارکت در برگزاری نمایشگاه کتاب توسط شهرداری تبریز
اهدای بن خرید به دانش آموزان و مشارکت در برگزاری نمایشگاه کتاب توسط شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مشارکت این مجموعه در برگزاری نمایشگاه کتاب و اهدای بن خرید به دانش آموزان به تصویب اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید. به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه خود به بررسی لایحه شهرداری مبنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مشارکت این مجموعه در برگزاری نمایشگاه کتاب و اهدای بن خرید به دانش آموزان به تصویب اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه خود به بررسی لایحه شهرداری مبنی بر مشارکت شهرداری در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و اهدای بن کتاب به دانش آموزان پرداختند.

دو فوریت لایحه شهرداری مبنی بر مشارکت مجموعه در برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و اهدای بن کتاب به دانش آموزان توسط شورای اسلامی شهر اعلام وصول شد.

شهردار تبریز در خصوص همکاری شهرداری با مدارس تبریز و دستگاه تعلیم و تربیت اظهار کرد: در سال جاری برای ۱۰۰ مدرسه از مدارس دولتی خدمات محله‌ای ارائه شده و برای سال آتی نیز روند همکاری و مساعدت ادامه خواهد داشت.

یعقوب هوشیار در تشریح این لایحه تصریح کرد: پیشنهاد شهرداری مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای اهدای بن کتاب با اولویت مدارس خاص(استثنایی) و دانش آموزان تحت تکلف کمیته امداد و بهزیستی انجام می گیرد.

وی در پایان شرط اجرای این لایحه شهرداری مبنی بر عدم اخذ هزینه از رسانه ها جهت حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز عنوان کرد و گفت: پس از تامین بن مدارس استثنایی  و دیگر مدارس با شرایط خاص، مابقی بن های کتاب در اختیار مدیران مدارس دولتی جهت تجهیز کتابخانه ها قرار می گیرد.

در نهایت لایحه شهرداری مبنی بر مشارکت در برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز و اهدای بن کتاب به دانش آموزان سرجمع با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در جلسه امروز شورا مورد تصویب اکثریت اعضا قرار گرفت.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور از ۱۷ تا ۲۱ آبان در محل نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ برگزار می شود.