ارتقای سلامت اجتماعی در شهر کرج
ارتقای سلامت اجتماعی در شهر کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: خانه‌های سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، مرحله جدید دوره‌های آموزشی را برای عموم خانواده‌های کرجی برگزار می‌کند. وی افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در مراکز فرهنگی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: خانه‌های سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، مرحله جدید دوره‌های آموزشی را برای عموم خانواده‌های کرجی برگزار می‌کند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در مراکز فرهنگی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار خواهد شد و خانواده‌ها از محتوای کاربردی این دوره‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

اشتری گفت: دوره‌های جدید آموزشی با موضوع‌های مهارت‌های زندگی، فرزندپروری در بحران نوجوانی، مهارت‌های ارتباطی ویژه بانوان آسیب دیده، کنترل خشم، سلامت روان در جوانان و بزرگسالان و تربیت جنسی نوجوانان، در مراکز مختلف برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از عموم شهروندان محترم و علاقه‌مندان، دعوت به آورد تا از این خدمات آموزشی سلامت محور استفاده کنند و گامی تأثیرگذار جهت ارتقای زندگی فردی و اجتماعی خود بردارند.

شایان ذکر است شهروندان جهت اطلاع از آدرس خانه‌های سلامت و روز و ساعت کلاس‌های آموزشی، با شماره تلفن ۳۲۷۳۰۲۷۱ تماس حاصل کنند.

ارتقای سلامت اجتماعی در شهر کرج

ارتقای سلامت اجتماعی در شهر کرج

منتشر شده در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲