انعقاد تفاهنامه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ارومیه با دو هلدینگ بزرگ کشوری
انعقاد تفاهنامه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ارومیه با دو هلدینگ بزرگ کشوری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مهدی‌زاده امروز _یکشنبه سی ام مهرماه_ در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی اظهار کرد: با دو هلدینگ مطرح و بزرگ کشور تفاهم کرده‌ایم. وی افزود: با شرکت سابیر که از هلدینگ‌های قدیمی قبل از انقلاب است تفاهم‌نامه اجرایی بالغ بر ۴ هزار میلیارد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مهدی‌زاده امروز _یکشنبه سی ام مهرماه_ در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی اظهار کرد: با دو هلدینگ مطرح و بزرگ کشور تفاهم کرده‌ایم.

وی افزود: با شرکت سابیر که از هلدینگ‌های قدیمی قبل از انقلاب است تفاهم‌نامه اجرایی بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی با محوریت مدیریت ترافیک امضا شد و هیئت تطبیق هم تأیید کرد.

شهردار ارومیه گفت: بعد از ظهر امروز نشستی با قرارگاه خاتم الانبیا داریم که تفاهم‌نامه‌ای با محوریت مدیریت ترافیک و همچنین ساماندهی سایت پسماند نازلو با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان امضا خواهد شد.

مهدی زاده ادامه داد: این تفاهم‌نامه‌ها نوید این است که در برنامه میان‌مدت ۵ ساله اقدامات خوبی در حوزه عمران و خدمات شهری و به ویژه ترافیک صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: در شش ماهه اول امسال، ۷۵۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی شهر ارومیه هزینه شده‌است.

مهدی زاده بیان اینکه نهضت آسفالت از برنامه‌های اولویت دار شهرداری است، تصریح کرد: ۳۰ درصد از مساحت ۱۱ هزار هکتاری شهر ارومیه، معابر است که باید سالانه ۳ میلیون مترمربع آسفالت می‌شد که امسال یک میلیون مترمربع آسفالت هدف‌گذاری شده بود که انجام شد.

شهردار ارومیه اظهار کرد: ظرف ۲۰ روز آینده بخشی از کمربندی دوم ارومیه و یک میلیون مترمربع آسفالت شهری افتتاح می‌شود.

مهدی زاده با اشاره به پروژه المهدی گفت: زمانبندی اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی هم ۱۰۰ روز کاری بود که به علت تأخیر در جابجایی فیبر نوری از سوی شرکت خدمات‌رسان، ۱۷ روز کاری به تأخیر افتاد.

وی ادامه داد: به علت وجود خط انتقال اصلی شبکه فاضلاب شهر ارومیه و همچنین ترافیک سنگین کمربندی خانم‌الانبیا به عنوان شریان اتصال شمال به جنوب استان، شهرداران وقت احتیاط می‌کردند که این پروژه را اجرایی کنند.

مهدی زاده عنوان کرد: بر اساس اعلام پلیس راهور، کمربندی خانم‌الانبیاء سالانه بیش از ۱۰ نفر کشته داشت که با ایجاد این دوربرگردان بخشی از امنیت رانندگان تأمین شده و در سیمای شهر هم اثرگذار است.

وی افزود: مردم منطقه مطالباتی دارند؛ هر آنچه دغدغه مردم است، اولویت ماست و یکی از مطالبات هم ضایعات فروشی‌های جداره کمربندی است.

مهدی زاده تأکید کرد: ضایعات‌فروشی‌ها به جهت قرار گرفتن در ورودی شهر ارومیه ساماندهی می‌شوند البته این به معنای این نیست که آنها را از نان خوردن بیندازیم.

شهردار خاطرنشان کرد: دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه امروز با حضور مسئولان ارومیه با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.