ترویج فرهنگ شهادت در راس برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز قرار دارد
ترویج فرهنگ شهادت در راس برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون شهردار تبریز، مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز و رئیس کلانتری 22 تبریز با حضور در خانه شهید والامقام حسن داداش زاده، از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کردند. به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز نیاری در این دیدار با اشاره به این که امنیت کنونی این کشور را مرهون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون شهردار تبریز، مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز و رئیس کلانتری 22 تبریز با حضور در خانه شهید والامقام حسن داداش زاده، از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز نیاری در این دیدار با اشاره به این که امنیت کنونی این کشور را مرهون خون شهیدان هستیم، افزود: یاد شهدای نیروی انتظامی به عنوان پاسداران حقیقی امنیت مردم ایران همیشه در تاریخ این کشور تابناک خواهد بود.

وی فرهنگ شهادت را میراث ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهرداری تبریز توجه ویژه ای به ترویج و پاسداشت فرهنگ شهادت دارد و این امر با تاکیدات شهردار محترم تبریز در راس برنامه های فرهنگی شهرداری قرار دارد.

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده شهید داداش پور، اعلام کرد: این شهید بزرگوار به عنوان یکی از شهدای امنیتی و انتظامی استان آذربایجان شرقی در راه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در غرب کشور به شهادت رسیده است.

آذرنیا امنیت را رکن اصلی بقا و اعتلای هر جامعه ای دانست و تاکید کرد: افزایش ضریب امنیت جامعه با به کارگیری شاخص های پدافند غیرعامل یکی از راه های اصلی و مهم به شمار می رود.

در پایان این دیدار معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از خانواده شهید والامقام حسن داداش پور تجلیل به عمل آورد.