امکانات ورزشی پارک‌های حوزه منطقه ۱۰ تجهیز می‌شود
امکانات ورزشی پارک‌های حوزه منطقه ۱۰ تجهیز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تعمیر و تجهیز امکانات ورزشی پارکهای حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه توسعه امکانات ورزشی موجب افزایش نشاط اجتماعی شهروندان می شود، اظهار کرد: در راستای ترویج ورزش همگانی، با هدف بهره مندی جوانان از اوقات فراغت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تعمیر و تجهیز امکانات ورزشی پارکهای حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه توسعه امکانات ورزشی موجب افزایش نشاط اجتماعی شهروندان می شود، اظهار کرد: در راستای ترویج ورزش همگانی، با هدف بهره مندی جوانان از اوقات فراغت مناسب و استفاده رایگان آنان از وسایل متعدد ورزشی  پارک های سطح حوزه منطقه ۱۰ در تمامی رده های سنی نبه امکانات ورزشی مجهز می شود.

وی با اشاره به وجود ۱۸ پارک محله ای در این منطقه تصریح کرد: با هدف افزایش خدمات رسانی و تامین سلامت جسمی و روحی شهروندان و به منظور سهولت دستیابی شهروندان این منطقه به امکانات و فضاهای ورزشی با اختصاص اعتبارات ویژه  نسبت به ساماندهی و تجهیز وسایل اقدام می شود.

زارعی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برنامه‌های خوبی در حوزه تجهیز امکانات ورزشی برنامه ریزی کرده است، تصریح کرد: امیدواریم اقدامات مثمرثمر ورزشی شهرداری منطقه باعث افزایش رضایتمندی و موجب بهبود وضعیت سلامت و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان منجر شود.