افزایش ۶۲ درصدی نرخ رشد صدور پروانه ساختمانی در منطقه۹
افزایش ۶۲ درصدی نرخ رشد صدور پروانه ساختمانی در منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست شهرداری منطقه ۹ گفت: شفاف سازی و سهولت در اخذ مجوزهای ساخت تأثیر بسزایی در روند صعودی ساخت و سازها و استقبال شهروندان جهت اخذ پروانه ساختمانی دارد. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اشاره به رشد محسوس ساخت و سازها در شهرک خاوران و استقبال فعالان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست شهرداری منطقه ۹ گفت: شفاف سازی و سهولت در اخذ مجوزهای ساخت تأثیر بسزایی در روند صعودی ساخت و سازها و استقبال شهروندان جهت اخذ پروانه ساختمانی دارد.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اشاره به رشد محسوس ساخت و سازها در شهرک خاوران و استقبال فعالان حوزه مسکن در این بخش از کلانشهر تبریز اظهارکرد: در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، میزان صدور پروانه در این شهرداری با رشد ۶۲ درصدی روبرو بوده و بر این اساس تعداد ۸۹ پروانه ساخت و ساز برای متقاضیان ساخت مسکن صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار تحلیلی، مجموع مساحت زیربنا در پروانه های احداث ساختمان توسط شهرداری منطقه۹ تا پایان شهریور امسال، بالغ بر۱۵۶هزار متر مربع است که نسبت به  مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۷ درصدی برخوردار است.

سرپرست شهرداری منطقه 9 افزود: عملکرد حوزه شهرسازی و معماری در شهرک خاوران و ضوابط و مقررات متمایز و حاکم بر ساخت و سازها موجب کاهش زمان صدور پروانه های ساختمانی و استقبال صاحبان اراضی و سرمایه گذاران شده و مصمم هستیم با تهیه بسته های تشویقی نسبت به ترغیب هرچه بیشتر شهروندان جهت توسعه و آبادانی این شهرک قدم برداریم.

بدری حامد در بخش دیگری از سخنان خود، تعداد پیش پروانه های صادره را ۸۹ مورد، تعداد مجوز حفاری  را ۸۰ مورد، تعداد استعلامات صورت گرفته را ۸۷ مورد و تعداد پایانکار را ۱۴ مورد از ابتدای سال تا کنون اعلام کرده و اظهار داشت: طبق آمار موجود در صدور مجوزها و حجم سرمایه گذاری ها، پویایی در توسعه و آبادانی جنوب شرق تبریز مشهود بوده و خوشبختانه شفاف سازی و سهولت در اخذ مجوزهای ساخت تأثیر بسزایی در روند صعودی ساخت و سازها و استقبال  شهروندان جهت اخذ پروانه ساختمانی داشته است.