افزایش پروژه‌های انتخابی مردم منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۳
افزایش پروژه‌های انتخابی مردم منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، چهل و ششمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران پیرامون پروژه ها و اعتبارات سال آینده منطقه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳، معتمدین و نخبگان منطقه در ساختمان شهرداری این منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، چهل و ششمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران پیرامون پروژه ها و اعتبارات سال آینده منطقه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳، معتمدین و نخبگان منطقه در ساختمان شهرداری این منطقه برگزار شد.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تعهد شهرداری به تحقق خواسته‌ها و اولویت‌های شهروندان گفت: در سال گذشته و در مرحله اول طرح من شهردارم، ۷۸پروژه در سامانه پروژه های پیشنهادی این طرح جهت نظر سنجی از شهروندان ارائه شد که پس از اخذ آرای مردمی و اعتبار دهی، اجرای این پروژه ها در دستور کار قرار گرفت و  سعی کردیم این پروژه ها را به نحو احسن اجرایی کنیم و حدود دو ماه پیش نیز، این پروژه ها اتمام و به مرحله بهره برداری رسید.

وی با اشاره به افزایش اعتبار برای پروژه‌های برآمده از طرح «من شهردارم ۲» نسبت به سال گذشته افزود: امسال تلاش کرده‌ایم با برنامه‌ریزی و انسجام واحدهای اجرایی، تعداد پروژه های بیشتری را تعریف و برای رای گیری سامانه ای ثبت کنیم.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص مشارکت شهروندان در طرح «من شهردارم» اظهار داشت: در بین، بیش از یک میلیون ارای اخذ شده در طرح من شهردارم۲ در شهر تهران ؛ بیش از ۴۴ هزار رای  متعلق به منطقه ۱۳ می باشد که نشان دهنده  روند رو  رشد اعتماد شهروندان به مدیریت شهری است.

محمد هادی علی احمدی با تاکید بر اینکه نظرات و پیشنهادات معتمدین محلات برای پروژه های سال آینده منطقه مد نظر قرار می دهیم، ادامه داد: حضور معتمدین از ادوار مختلف و مشورت با آنها باعث می شود، نتیجه مطلوب‌تری برای مدیریت شهری حاصل شود.

وی در پایان ضمن تشکر از  اقدامات شورای شهر  در تهیه نظام نامه جامع محلات مبتنی بر استفاده از ظرفیت معتمدان محلی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان  ابراز امیدواری کرد: با تشکیل و تقویت شبکه محلی بسیار قوی متشکل از معتمدین، نخبگان، شورایاری‌های قدیم همچنین استمرار نشست‌های مشورتی و تخصصی، در راستای اهداف مدیریت شهری قدم برداریم و موضوعات مختلف شهری را طبق خواسته شهروندان پیش ببریم.

علی اسماعیل پوران معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه۱۳، نیز در این جلسه ،گزارشی کلی از وضعیت اعتبارات منطقه ، درخواست های معتمدین و پروژه های مستمر ، غیرمستمر و توسعه محله ای ارائه کرد.

بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه های عمرانی مناطق

چهل و ششمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران،  علی احمدی شهردار منطقه۱۳ و جمعی از معتمدین محلات و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این نشست با بیان اینکه در دور اول و دوم برگزاری این نشست ها به دنبال تدوین نظام مسائل محلات بودیم تصریح کرد: در دور سوم نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات در نظر داریم ضمن اطلاع از پروژه های مستمر، غیر مستمر و توسعه محله ای منطقه، اعتبارات و پروژه های سال ۱۴۰۳ محلات و نواحی مناطق پایتخت را تدوین نماییم.

وی افزود: در دور سوم نشست های مجمع مشورتی و تخصصی محلات، سلسله نشست هایی برای بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه های عمرانی با حضور شهرداران و معاونین مناطق ۲۲ گانه با مشارکت معتمدین محلات برگزار می شود.

در سومین جلسه از دور سوم مجمع مشورتی و تخصصی محلات که در منطقه ۱۳ برگزار شد، مشکلات شهری از نظر شهروندان، ظرفیت‌ها و اقدامات عمرانی سطح منطقه توسط اعضای مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه بیان و پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۳ محلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار مردمی رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با نمازگزاران و شهروندان در مسجد الحسین (ع) منطقه ۱۳

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری ضمن حضور در مسجد الحسین(ع) محله آشتیانی منطقه ۱۳ با نمازگزاران و شهروندان این محله دیدار و به درخواست های آنها رسیدگی کرد .

در ادامه نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری در صدو چهل و یکمین دیدار مردمی که پس از نماز مغرب و عشاء با همراهی محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ جمعی از مدیران شهری صورت گرفت، به صورت چهره به چهره در جریان درخواست ها و معضلات شهروندان و نمازگزاران مسجد امیرالمونین (ع) محله آشتیانی از جمله مسائل مرتبط با حمل و نقل عمومی ، فنی و عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری  قرار گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع نمازگزاران با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های عمرانی مطابق با نیاز محلات، از پیگیری و دستورکار مجمع مشورتی و تخصصی محلات برای توسعه محلات و بهبود ارائه خدمات اجرایی خبر داد.

انتهای پیام/