کاشت بیش از ۳ هزار اصله درخت و درختچه در عرصه‌های بزرگراهی منطقه ۲۲
کاشت بیش از ۳ هزار اصله درخت و درختچه در عرصه‌های بزرگراهی منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: حفر ۳ هزار چاله و کاشت یک‌هزار و ۵۰۰ اصله از گونه‌های زیتون تلخ، یاس زرد، یاس شیروانی به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری و اجرای طرح کرت‌بندی در بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه ۲۲ صورت گرفت. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: حفر ۳ هزار چاله و کاشت یک‌هزار و ۵۰۰ اصله از گونه‌های زیتون تلخ، یاس زرد، یاس شیروانی به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری و اجرای طرح کرت‌بندی در بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه ۲۲ صورت گرفت.

به گفته این مسئول عملیات چاله‌زنی به صورت مکانیزه و دستی در حال انجام و تاکنون ۳ هزار چاله برای غرس نهال آماده و مابقی در حال انجام است. 

نصرتی اعلام کرد: جهت ایجاد بسترهای مناسب برای کاشت درخت و درختچه در سطح منطقه که نیاز به شرایط ویژه دارد، اقدامات لازم در این حوزه انجام شده و هم اکنون نیروهای این واحد در حال اجرای طرح مذکور هستند.

وی گفت: عملیات ایجاد کرت و چاله برای کاشت و خاکبرداری در چند مسیر مختلف و شریانی منطقه آغاز شده و در کنار این امر ساماندهی محل‌های فضای سبز در پیاده‌روها به منظور کاشت انواع درختچه‌های گلدار نیز یکی دیگر از اقدامات در دست اجراست.

انتهای پیام //